Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ritva

Hei!

Jeg lurer på hvorfor enkelte av dere har valgt å få assistert befruktning i Danmark i stedet for i Norge. Er det kortere ventetid? Er det billigere? Er det annen type behandling enn her? Hvordan kom dere i kontakt med klinikker i Danmark? Fikk dere henvisning, eller tok dere direkte kontakt selv?

Er selv i startgropa, og vet liksom ikke hva som gir raskest resultat (vet man jo aldri selvfølgelig), men jeg blir smårar snart hvis ting ikke lykkes snart! Synes tida går både tregt og fort.

Tusen takk for svar!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97018-danmarknorge-pr%C3%B8ver%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi valgte Maigaard i Århus pga. på det tidspunktet var det full egenbetaling så vi valgte der de hadde tre-pack og gode statiskikker. Jeg fikk gode tips på dette forumet. Århus er en veldig koselig by, så det ble liksom litt ferie også under forsøket. Vi lykkes tilslutt på vårt 4 ICSI-forsøk (siste i tre-packen). En utrolig koselig liten klinikk hvor de tar veldig godt vare på deg. Man blir oppriktig glad i menneskene der!

Ønsker dere lykke til med valget og videre i prosessen!!

Klem kul 6+2 (og småkvalm)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...