Gå til innhold

Progesteron/ Progestan

Anbefalte innlegg

Gjest Svale 4+3

Vet jo at forskjellen er at det er injeksjonsmiddel og kapsler!

MEN, lurte på, jeg vet også at mange har gått på disse preparatene til 12 uke, og da i forbindelse med Albyl-E eller dispiril.

Nå har det seg slik, at alt er jo stengt i helga, og jeg har ikke mere Progestereon igjen, men har fått på et apotek Progestan. Sist forsøk vekslet vi i samarbeid med sykehuset også slik.

Lurte på, om du har brukt ett av disse midlene utover rugetiden, hvilket? Og om det var kapslene, stakk du dem helt opp, så langt du kom? Fikk ikke sånn en dings til å sette dem på, så her må det gjøres manuelt!

Takk for svar!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97029-progesteron-progestan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei igjen svale tusen takk for svare. jeg er desverre ikke gravid mistet igjen på onsdag. det eneste som er feil med meg er at jeg mangler progesteron noe som er visst svært viktig jeg produserer ikke nok av det. har vært hos gynekolog spesialist men han ga meg bare pergotime det trengte jeg ikke har vært gravid orntli en gang for seks år siden tok abort og det var i forbindelse med p-pille stopp og det jeg har fått vite nå er at det inneholder progesteron står nå i kø hos rikshospitalet for prøverør men jeg vil gjerne prøve og hjelpe meg selv litt tar jo så lang tid før man kommer inn på riksen og blir undersøkt. og siden jeg mangler progesteron så skulle det vel ike være så vannskelig skulle man tro? du vet vel alt om hvordan dette føles tomhet frustrasjon blir helt gal føler meg misslykket,

men i alle fall tusen takk for svaret. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97029-progesteron-progestan/#findComment-545715
Del på andre sider

Hei Svale!

Jeg brukte progesteron stikkpiller til jeg var 10 uker på vei sist gang. Dette var en type som var hjemmelaget på apoteket - det hadde en såpeaktug konsistens og løste seg opp inni skjeden - tok 3 pr. dag - men det ble litt kliss. Førte dem bare opp så langt jeg kom:-)Lettere med den geleen med innføringshylse. TRor jeg ville brukt dem så lenge som du føler for ja. Jeg hadde ikke tatt noen sjanser.

(jeg reiste hjem fra en tur pga at jeg hadde glemt dem hjemme - kjipt hva) men tok ingen sjanser.

Lykke til videre da!!!!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97029-progesteron-progestan/#findComment-546890
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...