Gå til innhold

Damer: liker dere å sjekke eller å bli sjekket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Droppsjekking

Å bli sjekket på et utested er bare trist.

Da vet du at han kom bort fordi han trodde han hadde sjans, ikke nødvendigvis fordi han synes du var så pen, men fordi han trodde at hos deg så kunne han få seg noe.

Og blir det et forhold i etterkant, så vet du at han valgte deg fordi han ville ha sex, ikke pga personligheten eller noe slikt. Mao. du kunne egentlig vært hvem som helst med riktig utstyr.

Sad.

Gjest Idolf

Da vet du at han kom bort fordi han trodde han hadde sjans, ikke nødvendigvis fordi han synes du var så pen, men fordi han trodde at hos deg så kunne han få seg noe.

Og blir det et forhold i etterkant, så vet du at han valgte deg fordi han ville ha sex, ikke pga personligheten eller noe slikt. Mao. du kunne egentlig vært hvem som helst med riktig utstyr.

Sad.

For noe tull!

Alle velger først etter det en ser. Kropp og ansikt. Oppførsel der og da.

Liker en det en ser og hører, prøver en seg. Hvis det frastøter en, lar en vær.

SÅ blir en nærmere kjent, og DA kommer det etter hvert fram om førsteinntrykket stemte. Gjorde det det vil en kanskje fortsette sammen. Stemte ikke førsteinntrykket med virkeligheten, kutter en ut.

Sex har jo alle par, så det er klart at det er med i bildet. ER dette en person jeg kunne tenke meg som sexpartner. Slik tenker en når en sjekker opp en partner på kurs i Friundervisninga også. Eller ute i skogen eller i en butikk.

Gjest Droppsjekking

For noe tull!

Alle velger først etter det en ser. Kropp og ansikt. Oppførsel der og da.

Liker en det en ser og hører, prøver en seg. Hvis det frastøter en, lar en vær.

SÅ blir en nærmere kjent, og DA kommer det etter hvert fram om førsteinntrykket stemte. Gjorde det det vil en kanskje fortsette sammen. Stemte ikke førsteinntrykket med virkeligheten, kutter en ut.

Sex har jo alle par, så det er klart at det er med i bildet. ER dette en person jeg kunne tenke meg som sexpartner. Slik tenker en når en sjekker opp en partner på kurs i Friundervisninga også. Eller ute i skogen eller i en butikk.

Hehe, akkurat det jeg sa, jo.

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hehe, akkurat det jeg sa, jo.

Har du et bra utseende og blir sjekket opp MANGE ganger på utesteder, så har du MANGE sjanser til å finne den rette!

Det anser jeg som positivt. Du behøver ikke ha sex hvis du ikke vil. Men mange mennesker synes uforpliktende sex er helt ok. Og da passer det godt å gjøre det med folk du ikke kjenner. Om en skulle blir bedre kjent etterpå, så hadde en jo samme innfallsvinkel begge to, så hvorfor lage noe problem av det?

Gjest Droppsjekking

Har du et bra utseende og blir sjekket opp MANGE ganger på utesteder, så har du MANGE sjanser til å finne den rette!

Det anser jeg som positivt. Du behøver ikke ha sex hvis du ikke vil. Men mange mennesker synes uforpliktende sex er helt ok. Og da passer det godt å gjøre det med folk du ikke kjenner. Om en skulle blir bedre kjent etterpå, så hadde en jo samme innfallsvinkel begge to, så hvorfor lage noe problem av det?

Nei, synes du det er en god basis for et forhold, så skal ikke jeg hindre deg.

Sad.

Stakkar, har du dårlig erfaring?

Sad.

Tøys. 9 av 10 filmstjerner finner hverandre ute på byen.

Gjest sjekke

Nei, synes du det er en god basis for et forhold, så skal ikke jeg hindre deg.

Er litt enig med deg droppsjekking at det å møtes på byen blir litt overfladisk. Det går mest på å se bra og kuul ut. Ofte er mennene bare ute etter å få seg et knull. Men dette kan også være fordommer. At en har disse fordommene kan igjen gjøre at en ikke blir bedre kjent.

Gjest kvinne2

Jeg liker å sjekke selv, for da kan jeg velge offeret selv også.

Går gjerne tilfeldig og stiller meg ved siden av den utvalgte kandidaten ved bardisken, og som oftest har jeg han med meg tilbake til bordet.

Morsomt.

Nå vanker jeg i rene kvinnemiljøer (lesbisk), så der er det kvinner som sjekker/blir sjekket i alle tilfeller :)

Jo, kan gjerne sjekke opp noen. Men hvis jeg virkelig er interessert, så er det vanskelig... Blir litt sjenert...

Kan også like å bli sjekket opp, men det må enten være på en original måte, eller av en attraktiv kvinne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...