Gå til innhold

Barbering nedentil...

Anbefalte innlegg

Gjest barbeque
Skrevet

Hei!

Jeg har barbert meg nedentil,og lurer på hva man bør bruke sånn at det ikke klør sånn? Hvor raskt vokser det ut igjen i forhold til håret ved bikinilinja? Hvor ofte må det barberes?

Ellers takk for alle gode råd=)

Hilsen

Skrevet

Hvis du gjør det hver dag i dusjen klør det ikke. Ellers bruk Aloh Vera

Skrevet

Bruker du høvel/såpe?

Skrevet

Bruker du høvel/såpe?

Høvel, Mack 3, gidder ikke noe ladygreier, de er mye dårligere. Tar leggene hver dag også. Det går fort og greit.

Skrevet

Høvel, Mack 3, gidder ikke noe ladygreier, de er mye dårligere. Tar leggene hver dag også. Det går fort og greit.

Men bruker du mild såpe eller gele? Takk for svar.

Gjest barbeque=)
Skrevet

hver dag?? nei,trengs ikke så ofte vel..ikke hos meg. brukte babyolje og ladyhøvel,som er best til kvinnehår. det beste er vel å barbere etter en dusj,når hårene er blitt mykere.samme med legger,armhulen og bikinilinja.men-hvor fort vokser kjønnshår?

noen som vet?

takk for svar..

flere råd? =)

Skrevet

Men bruker du mild såpe eller gele? Takk for svar.

Jeg bruker vanlig såpe i dusjen.

Skrevet

hver dag?? nei,trengs ikke så ofte vel..ikke hos meg. brukte babyolje og ladyhøvel,som er best til kvinnehår. det beste er vel å barbere etter en dusj,når hårene er blitt mykere.samme med legger,armhulen og bikinilinja.men-hvor fort vokser kjønnshår?

noen som vet?

takk for svar..

flere råd? =)

Jeg blir skjeggete etter et døgn og dessuten synes jeg det er enklere med hver dag. Det går i ett med morgendusjen.

Skrevet

Jeg bruker høvel og vanlig såpe i dusjen. Må barebere hver eller annenhver dag. Skjegget begynner å gro alt neste dag for meg...så¨da er det jo ikke så "lekkert" lengre!

Og det tar faktisk bare en to-tre uker før alt er "ute" igjen...

Gjest Daraan
Skrevet

tar shavingen hver dag i dusjen jeg..

Om ikke begynner det å stikke og klø og jeg blir fort sår. De jævla små håra er sinnsykt skarpe faktisk! Også vokser de ganske fort ut så er greit å frisere på det hver dag..

Skrevet

Mack-øl og barbering i dusjen? Du høres temmelig macho ut på meg!

Eller mener du mach 3...? ;)

Skrevet

Mack-øl og barbering i dusjen? Du høres temmelig macho ut på meg!

Eller mener du mach 3...? ;)

Jeg mente selvfølgelig mach 3,

Men 3 mackøl er ikke å forakte det heller :o)

Skrevet

jeg har prøvd å barbert meg endel ganger nedentil, men opplever kløe og røde prikker.. Syns det er veldig ubehagelig så jeg unngår å barbere meg nedentil nå... Hvorfor får jeg slike røde prikker???

Skrevet

Jeg bruker vanlig såpe i dusjen.

jeg slutta å bruke høvel og begynte med krem. da klør ikke resultatet like mye. men for å få bort alt må du klippe det til med saksa først, dvs...om du har latt håret vokse en stund og det har fått litt lengde

Gjest barbeque
Skrevet

jeg slutta å bruke høvel og begynte med krem. da klør ikke resultatet like mye. men for å få bort alt må du klippe det til med saksa først, dvs...om du har latt håret vokse en stund og det har fått litt lengde

jeg har ikke barbert alt,men kun kjønnsleppene.nå er det 2 dager siden og det klør ikke. vokser ikke så fort heller.jeg ser det såvidt holder på å komme ut igjen,men jeg trenger ikke barbere hver dag som noen her mente. heldigvis=) holdt på å se mørkt på det ei stund..

så- nytt barberblad anbefales.å mild olje som f.eks babyolje.

kom gjerne med flere råd og tips! =)

Skrevet

barber MED hårene og ikke mot! bruk mykgjørende olje eller balsam faktisk! husk å smør deg godt med en alkoholfri lotion etterpå ellers er aloa vera fint å bruke! bruk lady shaver de er ment for damenes litt mer sensible hud! man har også kløestillene lotion på apoteket som tar bort det verste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...