Gå til innhold

nederlag?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur nå
Skrevet

Er det et lite nederlag for mannen at kona av og til må tilfredsstille seg selv fordi de har så lite sex (kanskje kun en gang pr. 14 dag)?

Gjest glasiologen
Skrevet

Nei. Ikke så sjeldent. Jeg har fast følge og onanerer 1-2 ganger hver eneste dag.

Gjest Takk, begge deler
Skrevet

For min del hadde det blitt for lite med en gang pr. 14.dag!! Absolutt!

Men det at kona onanerer er ikke noe nederlag!

Ja, takk begge deler!

Skrevet

Masturabasjon har ingenting med prestasjoner, nederlag eller forsåvidt vellykket sex med partner å gjøre.

De aller, aller fleste masturberer uansett hvordan sexlivet ellers ter seg.

Skrevet

Onani i ett forhold er ofte ett suplement og ikke noen erstatning, derfor er ikke dette noe nederlag.

Skrevet

Onani i ett forhold er ofte ett suplement og ikke noen erstatning, derfor er ikke dette noe nederlag.

Onani er greit nok, men sex hver 14-dag er ikke greit. Da hadde jeg blitt rimelig gretten å ha med å gjøre ;)

Skrevet

Onani er greit nok, men sex hver 14-dag er ikke greit. Da hadde jeg blitt rimelig gretten å ha med å gjøre ;)

Helt enig, ingen tvil om at man da går litt i spinn.

Gjest ikke signatur nå
Skrevet

Og det er jeg da også (gretten).. Men vi har små barn, og selv om jeg finner tid til det om kvelden så er mannen min sliten og trøtt. Men det kan også gå 3 uker mellom hver gang! Jeg synes ikke det går an! Han tenner jo, men er altså trøtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...