Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest latterlig

Uttrykket er vel "å ta noen på kornet", ikke "å ta det på kornet", men vi har jo allerede konstatert store huller i allmenndannelsen for ditt vedkommende. Derfor bør det vel ikke overraske meg at du fortsetter denne radbrekkingen av det fagre, norske språk?

Det skulle selvfølgelig stå "tok deg på kornet" men du greier vel ikke å se den store sammenhengen og henger deg opp i detaljer. Helheten er viktigst vet du "frøken conan". Nå skal du vel rette dette innlegget også. Du kan få litt av en jobb hvis du finkjemmer alle innleggene her.

Fortsetter under...

Det skulle selvfølgelig stå "tok deg på kornet" men du greier vel ikke å se den store sammenhengen og henger deg opp i detaljer. Helheten er viktigst vet du "frøken conan". Nå skal du vel rette dette innlegget også. Du kan få litt av en jobb hvis du finkjemmer alle innleggene her.

Det interessante er jo at du nå beskylder meg for manglende evne til å se "den store sammenhengen", samtidig som du tok mitt innlegg på alvor... Snakk om å skyte seg selv i foten.

Gjest latterlig

Det interessante er jo at du nå beskylder meg for manglende evne til å se "den store sammenhengen", samtidig som du tok mitt innlegg på alvor... Snakk om å skyte seg selv i foten.

Hvorfor skulle jeg ikke ta ditt innlegg på alvor? Jeg kjenner ikke deg og det er ikke få menn som ser ned på kvinner - derfor tenkte jeg at du var en av dem. Så ikke humoren i det heller.

Hvorfor skulle jeg ikke ta ditt innlegg på alvor? Jeg kjenner ikke deg og det er ikke få menn som ser ned på kvinner - derfor tenkte jeg at du var en av dem. Så ikke humoren i det heller.

Så du trodde på at jeg traff konemor på Expressen ved å kaste en tyvekronemynt foran henne som et tilbud til å bli med meg hjem, og hun ble det og til og med giftet seg med meg?

Jeg trekker umiddelbart tilbake mine beskyldninger om kvaliteten i skolesystemet. Ingen skole i verden hadde klart å lære deg noe som helst.

Gjest latterlig

Så du trodde på at jeg traff konemor på Expressen ved å kaste en tyvekronemynt foran henne som et tilbud til å bli med meg hjem, og hun ble det og til og med giftet seg med meg?

Jeg trekker umiddelbart tilbake mine beskyldninger om kvaliteten i skolesystemet. Ingen skole i verden hadde klart å lære deg noe som helst.

Jeg ser du er på hugget ennå;-) Du gir deg ikke så lett. he he. Tar meg ikke nær av det du sier.

Gjest latterlig

Ja, hvorfor ikke? Hva vet jeg? Mange blir sammen på underlige vis og du er kanskje en av dem? Nå gidder jeg ikke krangle mer med deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...