Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt fra 10 til 18 cm er "normalt". Ligger du midt i mellom der, så er du vel en gjennomsnittsfyr, antar jeg.

Ærlig talt så har jeg aldri spurt en fyr om målene på "Junior". Det har imidlertid hendt at noen har presset informasjonen om målene på meg, uten at jeg har bedt om det.

Menn og gutter generelt er litt for opptatt av centimeter, fremfor å lære seg å bruke det de har RIKTIG ! Hvorfor kan ikke menn bruke like mye tid på DET, som opptattheten av antall centimeter i forhold til andres?

Men det er vel for mye å håpe på....Ut og inn med en størst mulig jævla stake, det er alt som trengs, virker det som en del gutter mener er bra nok.... FEIL! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97092-penis/#findComment-546025
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...