Gå til innhold

familien...

Anbefalte innlegg

Gjest sende gaver?

Dama virker ikke helt god i alle fall. Men det verste er at de andre i slekta kan tro at det er dere som er problemet.

Så lenge deres barn ikke får gaver så ville jeg nølt lenge med å gi gaver til hennes barn. Sett heller inn penger på en konto til dem hver bursdag og jul og si at de vil få dem ved fyllte 18 år. Så kan de kjøpe en bil eller noe.

En "hinter" ikke om slikt. Det er frekt.

Hva er det hun er misunnelig på da? At dere er normale hyggelige personer? Har hun et eieforhold til broren eller? Jeg ble heller ikke så glad når søsteren min fikk kjæreste og ikke hadde særlig tid til meg lenger. Men jeg var 12 år og det varte kun noen måneder. Ikke slengte jeg dritt om dem heller.

Tror det kan være lurt å ta et oppgjør med henne. Involver gjerne familie og slekt. Mannen din må ta hovedansvaret. Jeg hadde ikke akseptert noe slikt fra min søster.

Enig i det du sier. Det er trist at det skal være sånn. Jeg tror mannen min kommer til å si noe neste gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97104-familien/page/2/#findComment-548348
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sende gaver?

Dama virker ikke helt god i alle fall. Men det verste er at de andre i slekta kan tro at det er dere som er problemet.

Så lenge deres barn ikke får gaver så ville jeg nølt lenge med å gi gaver til hennes barn. Sett heller inn penger på en konto til dem hver bursdag og jul og si at de vil få dem ved fyllte 18 år. Så kan de kjøpe en bil eller noe.

En "hinter" ikke om slikt. Det er frekt.

Hva er det hun er misunnelig på da? At dere er normale hyggelige personer? Har hun et eieforhold til broren eller? Jeg ble heller ikke så glad når søsteren min fikk kjæreste og ikke hadde særlig tid til meg lenger. Men jeg var 12 år og det varte kun noen måneder. Ikke slengte jeg dritt om dem heller.

Tror det kan være lurt å ta et oppgjør med henne. Involver gjerne familie og slekt. Mannen din må ta hovedansvaret. Jeg hadde ikke akseptert noe slikt fra min søster.

Jeg tror kanskje ikke hun helt liker meg, siden jeg "tok" broren hennes, men vi er da voksne mennesker! Hun har prøvd å få meg og mannen min til å diskutere, da hun sa til meg at hun var gravid, og allerede hadde sagt det til mannen min. Jeg trodde han ville vente med å si det, men vi sier da alt til hverandre så jeg spurte. Han sa hun ikke hadde sagt noe om det til ham. Han visste ikke at hun var gravid. Også andre ting. Som hun sa til meg at han drikker og gjemmer flasker!?? Vel, da hadde jeg vel visst det! Hun finner på ting, ja. Kjedelig. Men nok om det.... Jeg gidder ikke gjøre noe for henne når hun er sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97104-familien/page/2/#findComment-548355
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...