Gå til innhold

Heisann SDD!

Gjest SierDuDetErFaenMegDum

Anbefalte innlegg

Gjest SierDuDetErFaenMegDum
Skrevet

Internet har vært nede her i ei uka p.g.a feil. Så da jeg i dag logget meg på og kom hit på DOL, kunne jeg se at du i et innlegg har sagt at jeg er faen så dum ettersom jeg ser på Big Brother. Til din opplysning har jeg tre kanaler og dermed ikke så mye å velge i. For det andre er jeg lam fra livet og ned og sengeliggende etter en trafikkulykke før jul, og BB får tiden til å gå litt raskere (det samme gjelder andre tv-program). Så neste gang du kaller andre for idioter fordi de ser på et program du ikke liker; tenk deg litt om.

P.S: Har fått meg nytt, fast nick. :o)

Videoannonse
Annonse
Logitechmusa
Skrevet

Er du sikker på at du ikke skal bytte ut SierDuDet i nicket med Jeg?

;-)

Syns webbis skal utestenge sånne tåpelige og hetsende nick, men det er kanskje bare jeg som syns det? Det er liksom ikke min humor - uansett hva jeg måtte mene om SDD.

Skrevet

Gratulerer med nytt nick!

Søt er du når du svarer sånn! :o)

Skrevet

Søt er du når du svarer sånn! :o)

Når jeg svarer "sånn"?

What do you mean, baby? :)

Skrevet

Når jeg svarer "sånn"?

What do you mean, baby? :)

Når det hagler med kjeft, og til og med det nye nicket er pottesurt som faen, og du bare framstår som DEN eplekjekke korgutten!

*smelt!*

Skrevet

Når det hagler med kjeft, og til og med det nye nicket er pottesurt som faen, og du bare framstår som DEN eplekjekke korgutten!

*smelt!*

Men jeg er egentlig en eplekjekk, søt korgutt, så den beskrivelsen passer meg helt utmerket :)

Gjest sussi
Skrevet

Men jeg er egentlig en eplekjekk, søt korgutt, så den beskrivelsen passer meg helt utmerket :)

Jaha, så det vil du ha oss til å tro?

Skrevet

Åh...da har jeg misforstått fullstendig! Trodde du var Den Store Stygge Ulven, jeg. Så nå ble jeg jo bare SÅ imponert...

Dette vil nok ta litt tid å svelge ;-)

Skrevet

Jaha, så det vil du ha oss til å tro?

Dere må selsagt tro akkurat hva dere vil, men det er sant. Jeg er snill, grei, litt søt og veldig omgjengelig :)

Skrevet

Åh...da har jeg misforstått fullstendig! Trodde du var Den Store Stygge Ulven, jeg. Så nå ble jeg jo bare SÅ imponert...

Dette vil nok ta litt tid å svelge ;-)

Det hender jeg later som om jeg er en stor og stygg ulv, men det er selvsagt bare spill for galleriet! :)

Gjest sussi
Skrevet

Dere må selsagt tro akkurat hva dere vil, men det er sant. Jeg er snill, grei, litt søt og veldig omgjengelig :)

Gutter er da vel ikke søte? De er pene, kjekke osv. eller?

Mvh

Skrevet

Mvh

Jo, du har vel egentlig rett i det, men jeg går selvsagt ikke under "kjekk" eller "pen", så derfor sier jeg "søt" :)

Skrevet

Å herregud. *vurderer seriøst å slutte og se på BB*

Gjest sussi
Skrevet

Jo, du har vel egentlig rett i det, men jeg går selvsagt ikke under "kjekk" eller "pen", så derfor sier jeg "søt" :)

Åkkey :-)

Skrevet

Åkkey :-)

Pøh!

Det er nå du skulle si: Men du ser jo såååå kjekk ut på bildet av deg.

Men det gjorde du ikke.

*Ekstremt skuffet*

:)

Gjest hodesurr?
Skrevet

Man kan vel være dum i hodet selv om man er sengeliggende?

Gjest sussi
Skrevet

Pøh!

Det er nå du skulle si: Men du ser jo såååå kjekk ut på bildet av deg.

Men det gjorde du ikke.

*Ekstremt skuffet*

:)

Du er selvsagt dødskjekk på deg bildet jeg har sett av deg. Turde bare ikke si det skjønner du :-)

Ikke si det til noen da!

Mvh

Skrevet

Du er selvsagt dødskjekk på deg bildet jeg har sett av deg. Turde bare ikke si det skjønner du :-)

Ikke si det til noen da!

Mvh

Jeg lover selvsagt å ikke si det til noen :)

Skrevet

Mvh

Jeg også får høre at jeg er søt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...