SierDuDet Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Jeg også får høre at jeg er søt:-) Men det er du jo også Men seriøst: Jeg får også alt for ofte høre at jeg er sååå søt, men jeg klarer ikke å ta dette som et kompliment. ET er søt. Ludvik i Flåklypa er søt. Jeg er ikke søt. Jeg er bare sjarmerende 0 Siter
musikeren Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Men det er du jo også Men seriøst: Jeg får også alt for ofte høre at jeg er sååå søt, men jeg klarer ikke å ta dette som et kompliment. ET er søt. Ludvik i Flåklypa er søt. Jeg er ikke søt. Jeg er bare sjarmerende Asså, jeg ER litt søt jeg da. Det kan bare ikke benektes:-) En søt blanding av maskulin ynde, og rå mannfolkeim. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Asså, jeg ER litt søt jeg da. Det kan bare ikke benektes:-) En søt blanding av maskulin ynde, og rå mannfolkeim. Litt søt er du jo, det skal jeg ikke benekte 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Litt søt er du jo, det skal jeg ikke benekte Det var da voldsomt som dere gir hverandre komplimenter. Det er jo et kjempekompliment å bli kalt søt av damene. Bli nå ikke fornærmet for det. Det har ikke noe med maskulinitet å gjøre synes jeg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Det var da voldsomt som dere gir hverandre komplimenter. Det er jo et kjempekompliment å bli kalt søt av damene. Bli nå ikke fornærmet for det. Det har ikke noe med maskulinitet å gjøre synes jeg. Tja... Mitt motto er at man alltid skal være hyggelig, blid, og snill mot sine medmennesker, og dersom jeg med mine komplimenter kan gi Musikeren et smil rundt munnen når han faller i søvn i natt, så blir jeg et lykkeligere menneske, vel vitende om at jeg har gjort et medmenneske lykkelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 Tja... Mitt motto er at man alltid skal være hyggelig, blid, og snill mot sine medmennesker, og dersom jeg med mine komplimenter kan gi Musikeren et smil rundt munnen når han faller i søvn i natt, så blir jeg et lykkeligere menneske, vel vitende om at jeg har gjort et medmenneske lykkelig. Da fortjener du jo komplimentet søt. Det er viktig å gjøre andre mennesker glad, særlig så de sover søtt om natten. 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Jeg også får høre at jeg er søt:-) Skjerpings. Det er ikke bra for en mann å bli kalt søt. Pen, kjekk, mandig, sexy,men ikke SØT....!!! Hallo?! 0 Siter
musikeren Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Skjerpings. Det er ikke bra for en mann å bli kalt søt. Pen, kjekk, mandig, sexy,men ikke SØT....!!! Hallo?! Jammen... Jeg kan ikke noe for det. Jeg bare ER søt:-/ 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Jammen... Jeg kan ikke noe for det. Jeg bare ER søt:-/ Jaja, da får du bare være SØT du da :-) Hilsen 0 Siter
Gjest husker du? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Dere må selsagt tro akkurat hva dere vil, men det er sant. Jeg er snill, grei, litt søt og veldig omgjengelig takk for sist 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.