Gå til innhold

Kan sekslysten snu?

Anbefalte innlegg

Gjest guttenpå21

Hei!

Her kommer et litt langt innlegg, men håper du tar deg tid til å lese og svare på det.

Jeg er sammen med en jente på 21år. vi har vert sammen i 3 år. Det første halvåret var så klart alt perfekt. så begynnte hun å studere og jeg dro millitæret, vi så hverandre ca 1-2 helger i måneden. da hadde vi sexuell omgang flere ganger pr helg de gangene vi så hverandre og alt var topp! etter 1,5år begynnte jeg å studere samme plass som henne (og gjør det fortsat) så vi så mye til hverandre men holdt koken. (bor ikke sammen) Etter hvert dabba sengeaktiviteten og i høst var det maks 1 gang pr måned, og nå har det gått snart 3md siden sist. Jeg har spurt henne om det er noe hun vil prate om, men hun hevder det ikke er det. Har også et intrykk av at hun har litt dårlig samvittighet for det.

Jeg er glad i sex og er et ganske normalt godt sexuelt vesen og har ingen problemer med å prate om ting. Hun liker ikke å prarte om sex, tilfredstiller aldri seg selv og tar på en måte avstand fra meg når jeg gjør noe hun tror kan være relatert til sex. (selv om det slettes ikke er det!(f.eks klem, kyss)) Hun har komplekser over magen rumpa og litt brystene sine, men jeg har bare sagt positive ting om kroppen hennes og er veldi tiltreukket av henne. hun er litt frodig, men det synest jeg bare er fint.

Jeg er snill og god mot henne og varter henne opp for det jeg er glad i henne og litt i håp om at hun skal gjøre det samme tilbake, men hun er fornøyd bare hun slipper å lage mat, kan gjøre minst mulig og kan se på tv. noe som frustrerer meg veldi! har tatt det opp med henne, men til ingen nytte..

Det eneste det labre sexlivet og oppførselen hennes fører til er at hun presser (følelsene og) tankene mine vekk fra henne.. Men det vil jeg ikke! Hun er et fantastisk menneske som jeg veldi gjerne vil dele tiden min med, men vi har så forskjellig sexdrift. Hun gir seg selv heller aldri muligheten for å bli tent heller. Av og til glimter hun til litt, men stopper før det blir noe ut av det. Hevder hun er kjemeglad i meg og alt det, og jeg tror henne på det. Men jeg savner bare litt gnisten og engasjementet...

(Hører med til historien at vi begge er ganske travelt opptatt utenfor skolen, men ser hverandre en god del.)

det som frustrerer meg mest er sexen. Hun er et nydelig menneske som jeg ellers trives godt med.

Er dette en situasjon som vil gå over? Er det noen som kjenner seg igjen? gode råd? erfaringer? andre tanker?

vi har ennå ikke hatt samleie. Hun får den tid hun trenger..

Blir VELDI glad om noen kan komme med seriøse innspill på dette. tenker veldi mye på det.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97177-kan-sekslysten-snu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har vært sammen i tre år sier du, og dere har hatt sexuell omgang men ennå ikke samleie? Eller misforsto jeg innlegget ditt?

Hvis dere ikke har hatt samleie ennå, tror jeg nok at tiden kan være inne for å prøve det. Kanskje kjæresten din vil sette pris på dette og det vil få henne til å ønske og ha mer sex med deg? Ellers vil jeg vil generelt si at hvis man opplever at det er stor forskjell i hvor mye sex man vil ha, så tror jeg ofte slike problemer blir større med tiden, ikke mindre. Du er bare 21 år, og hvis du opplever at dette er et stort problem nå, tror jeg at jeg vil anbefale at du finner en annen kjæreste som du føler er mer på linje med deg når det gjelder behov for sex og nærhet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97177-kan-sekslysten-snu/#findComment-546837
Del på andre sider

Jeg føler ikke jeg kan svare deg på grunnlag av det du skrev i innlegget ditt, jeg må nok ha litt mer informasjon.

Når dere, innimellom, har sex; har dere forspill? har dere eksperimentert med stillinger osv? Jeg tror det er helt vanlig å trenge litt forandringer innimellom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97177-kan-sekslysten-snu/#findComment-547371
Del på andre sider

Gjest Romantikken

Jeg håper for din del at hun ikke er på vei ut av forholdet, særlig siden du høres ut som en innmari ok fyr!

Prøve å lage romantisk steming, vær god med henne, men ikke noe press. Kyss henne i nakken og på ryggen, ta på henne, men ikke noe mer...Vent til hun blir tent med å gjøre noe, la henne ta første steget videre. Ta tiden til hjelp, det ser ut til at du er tolmodig.

Men om dette ikke skulle funke, og det fortsatt går måneder, så ville jeg tatt det opp med henne, si at du har behov for mer kos.

Eller så må du velge henne som hun er...

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97177-kan-sekslysten-snu/#findComment-547540
Del på andre sider

Annonse

Gjest guttenpå21

Jeg føler ikke jeg kan svare deg på grunnlag av det du skrev i innlegget ditt, jeg må nok ha litt mer informasjon.

Når dere, innimellom, har sex; har dere forspill? har dere eksperimentert med stillinger osv? Jeg tror det er helt vanlig å trenge litt forandringer innimellom.

Hei igjen! vil takke for alle svarene jeg har fått til nå!

Når det gjelder sexen, så dreier det seg om petting. dvs stort sett hender. Jeg vil også gjerne gi henne munsex, men hun er litt beskjeden med det, så det er skjeldent jeg får lov. når det gjelder forspill så er det på plass, og hun er god og våt før jeg fingrer henne. Tror ikke at det er rutine-fenomenet som kan være problemet siden vi har sex ganske skjeldent. Det er som oftest hun som tar initiativet når hun er klar til å gå videre fra forspillet.

Jeg synest sex er spennende og interesant, så jeg vil ikke tro det blir kjedelig og ensformig..

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97177-kan-sekslysten-snu/#findComment-547847
Del på andre sider

Hei igjen! vil takke for alle svarene jeg har fått til nå!

Når det gjelder sexen, så dreier det seg om petting. dvs stort sett hender. Jeg vil også gjerne gi henne munsex, men hun er litt beskjeden med det, så det er skjeldent jeg får lov. når det gjelder forspill så er det på plass, og hun er god og våt før jeg fingrer henne. Tror ikke at det er rutine-fenomenet som kan være problemet siden vi har sex ganske skjeldent. Det er som oftest hun som tar initiativet når hun er klar til å gå videre fra forspillet.

Jeg synest sex er spennende og interesant, så jeg vil ikke tro det blir kjedelig og ensformig..

mvh

Jeg er enig med "Romantikken" i at det er viktig med de små tingene. Få henne til å føle seg spesiell og snakk med henne om ditt ønske om å uttrykke kjærligheten til henne fysisk. Kommunikasjon er som kjent nøkkelen til et godt forhold. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97177-kan-sekslysten-snu/#findComment-547888
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...