Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kjelliv

Jeg har det vanskelig for tiden!

Jeg tenner ikke lenger på min samboer.Jeg forsøker ofte ha sex med henne,men klarer rett og slett ikke tenne på henne.Helst vil jeg ha lyset av og ligger å tenker på andre damer for å få det til.

Min samboer har naturlig nok ikke samme kropp lenger etter to barnefødsler og mange ekstra kilo.Huff,denne blir stygg...jeg sliter veldig psykisk ettersom sexlivet ikke fungerer lenger i det hele tatt.Vet jo at det er meg det er noe galt med for jeg elsker sambo over alt på jord,vi har det helt fantastisk helt til det kommer til sex.

Vet ikke hva jeg skal gjøre.Hun fortjener ikke dette!

Noen som har et godt råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97200-tenner-ikke-p%C3%A5-sambo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slå av lyset og fantaser i vei :-) Denne var ikke stort bedre.

Vet ikke hva jeg skal råde deg til egentlig. Å foreslå slanking, forekommer meg ikke er et populært alternativ å gi henne.

Hvor gamle er barna forresten. Å få barn er ikke det samme som å se evig gravid ut. Jeg skjønner godt at du er glad i henne, men jeg skjønner også godt at du ikke tenner på en tykk kropp. Det må være lov å si, uten å få huden full av kjeft.

Gjest sol og varme

Slå av lyset og fantaser i vei :-) Denne var ikke stort bedre.

Vet ikke hva jeg skal råde deg til egentlig. Å foreslå slanking, forekommer meg ikke er et populært alternativ å gi henne.

Hvor gamle er barna forresten. Å få barn er ikke det samme som å se evig gravid ut. Jeg skjønner godt at du er glad i henne, men jeg skjønner også godt at du ikke tenner på en tykk kropp. Det må være lov å si, uten å få huden full av kjeft.

Hvis hun er som du sier, veldig overvektig, syns jeg du kan "hinte" litt om dette. Dra henne med deg ut på en joggetur, for eksempel :)

Vet selv hvordan det er og ha føtt 2 barn. jogga til jeg så stjerner!! men det hjalp :)

Hint i vei du! Det er fullstendig lov!

Clue1365380406

Hvis hun er som du sier, veldig overvektig, syns jeg du kan "hinte" litt om dette. Dra henne med deg ut på en joggetur, for eksempel :)

Vet selv hvordan det er og ha føtt 2 barn. jogga til jeg så stjerner!! men det hjalp :)

Hint i vei du! Det er fullstendig lov!

En skal ikke la seg selv forfalle selv om en har født barn.

La på meg jeg også under svangerskap, men det var fullt mulig å få det av igjen.

Nå ser jeg faktisk bedre ut enn før jeg fikk ungene.

Har vel egentlig ingen gode råd til deg, bare forståelse. Tror ikke jeg hadde tent så mye selv på en som hadde lagt seg ut mye, for å si det sånn. Selv om vedkommende hadde vært verdens mest elskelige person. Det går vel mye på det visuelle.

Du får prøve å dra henne med ut for å trene, kjøpe inn mindre snop osv. Prøv å få henne til å fokusere mer på utseende sitt, bemerk klær og sminke på en positiv måte, få henne til å ta sol. Slike ting kan gi henne lyst til å gjøre noe med de ekstra kiloene.

Lykke til

Gjest slitern

En skal ikke la seg selv forfalle selv om en har født barn.

La på meg jeg også under svangerskap, men det var fullt mulig å få det av igjen.

Nå ser jeg faktisk bedre ut enn før jeg fikk ungene.

Har vel egentlig ingen gode råd til deg, bare forståelse. Tror ikke jeg hadde tent så mye selv på en som hadde lagt seg ut mye, for å si det sånn. Selv om vedkommende hadde vært verdens mest elskelige person. Det går vel mye på det visuelle.

Du får prøve å dra henne med ut for å trene, kjøpe inn mindre snop osv. Prøv å få henne til å fokusere mer på utseende sitt, bemerk klær og sminke på en positiv måte, få henne til å ta sol. Slike ting kan gi henne lyst til å gjøre noe med de ekstra kiloene.

Lykke til

Med sol blir man skrukkete da - ikke pent det heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...