Gå til innhold

Hva mener DU om dette?sex...

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg føler meg skuffet

"Han er veldig ærlig når det gjelder det seksuelle. Han har aldri villet hatt sex med en annen jente enn meg mens vi har vært sammen. Det vet jeg."

Likevel overrasket han deg med hans syn på ev. pikesexutroskap.... Du "vet" ikke hva han vil eller har lyst til. Du vet ikke mer enn det han forteller deg, og det du ev. fornemmer. Det er et ubestridelig faktum.. :-)

"Ikke alle menn fantaserer om det selv om du kanskje gjør det vet du."

Med unntak av homsene, så gjør de det. Det er også et ubestridelig faktum... ;-)

"Sex blir gjort mer og mer skittent."

Det er moralistene som gjør sex "skittent", siden en slik oppfatning av sex forutsetter at man har en ide av hva som er "korrekt" og hva som er "skitten" sex. Dersom man bare knuller i vei uten noen videre tanke på med hvem eller hvordan, så finnes ikke noe sånt som skitten sex...

"Sex skal være like rått som det er godt synes jeg, men det er så mange elementer som blir dratt inn som skitner det ut.

I et forhold mener jeg det skal være kun to som har nær kroppslig og emosjonell kontakt med hverandre."

Problemet er vel at kropp og hjerne ikke nødvendigvis har "lyst" på det samme til enhver tid, selv om hjernen aldri så mye vil...

"Har en behov for trekanter og sjukanter etc.... ja da burde en egentlig bare gjøre det slutt."

Snakker du generellt nå, eller snakker du for deg selv?

"Det kan jo umulig være ekte kjærlighet. Mulig kåthet, men ikke kjærlighet."

Hvem er det som har skrevet definisjonen av "ekte kjærlighet" i stein?

"Takke meg til den "gode gamle" rene kjærligheten der en har den lille "eiendomsretten" til hverandre"

Du må gjerne være kritisk til din kjæreste og andre på basis av dine, personlige verdier og oppfatninger. Bare ikke alminneliggjør dem. :-)

Som jeg skrev. Selv om du fantaserer om dette behøver ikke alle menn fantasere over dette. Og tro meg, min samboer er svært ærlig med meg og jeg er ærlig mot han. Han sier ting rett ut som jeg har blitt drit sur over og omvendt. Men nettopp p.g.a denne ærligheten så vet jeg omtrent hvor jeg har han. Jeg tror så gjerne han synes det er pirrende å se to jenter i full ride ranke på hverandre. Men jeg blir kvalm om han skal tenke på MEG med en annen jente. Det er det jeg ikke takler for jeg synes det er motbydelig å tenke på lesbesex.

Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være spennende med to jenter som "holder på"? Hadde jeg tatt typen min på fersken med "dingsen" full av vaselin i full fres i rompa på en fyr tror jeg at jeg frivillig hadde lagt meg inn på Gaustad etterpå... ;o) *frysninger*

Nei nå sporer dette av.

Vi er forskjellige. Sånn er det bare. Men verken jeg eller du kan si at "Har jeg en mening/tanke så har alle andre den tanken også". Ikke alle synes det er tennende å forestille seg sin kjære med det samme kjønn. Folk er veldig forskjellige.

Om noen liker å holde på med wet sex betyr det ikke at alle "egentlig" har lyst til det. Det fins tusen andre eksempler. Folk er som sagt forskjellige...

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Clue1365380406

8

• conan

7

• favn

6

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Han var litt "het" da han kom med denne uttalelsen til meg. Så kanskje han ikke greide helt å skille en fantasi fra virkelighet?

Men jeg får brekkninger av å tenke på å kysse eller ha sex med en annen jente. Det er like motbydelig for meg som å ete bikkjedritt. Da forstår du kanskje litt bedre hvorfor jeg ble kvalm ved tanken på at han hadde en slik tanke/fantasi.

Jeg skal ta å snakke ut ordentlig med han om det. Dere menn er litt rare;) Men jammen er dere gode å ha også

'Brekninger og kvalm... ete bikkjedritt...' jaja, har du det sånn ved tanken på sex er det ikke rart mannen din ønsker seg noe annet.

Clue1365380406

Du tar selvsagt helt feil her, Clue.

Og Conan har rett.

Jeg tror helt seriøst ikke at jeg kommer på noen gutter som ikke vil se dama si feie en annen dame.

Jo, jeg kommer på en, men han er homse.

2 damer på en gang er nok alle gutters drøm, i det minste heterofile gutters drøm.

Sånn er det bare!

Ja, da er det vel sånn da.

Når hele to stykker mener det samme, og i tillegg ikke kjenner noen som ikke kan tenke seg det, så må det jo være sånn.....det må jo alle skjønne. ;)

Men dere er vel også klar over at alle jenter ønsker seg mer enn en mann i senga? For å få skikkelig oppvartning? Alle jeg kjenner har den fantasien, he he.

Clue1365380406

'Brekninger og kvalm... ete bikkjedritt...' jaja, har du det sånn ved tanken på sex er det ikke rart mannen din ønsker seg noe annet.

Det er vel ikke alle som har lyst på jentesex, vel! At hun blir kvalm ved tanken på det, har da ingenting å gjøre med sexlivet hun og mannen har.

Det sto heller ingenting om at han hadde lyst på noe annet.

Det er vel ikke alle som har lyst på jentesex, vel! At hun blir kvalm ved tanken på det, har da ingenting å gjøre med sexlivet hun og mannen har.

Det sto heller ingenting om at han hadde lyst på noe annet.

Man kan godt tenke og vite at det finnes sex i alle slags varianter uten å føle kvalme. Det må være direkte plagsomt å ha det slik.

Clue1365380406

Man kan godt tenke og vite at det finnes sex i alle slags varianter uten å føle kvalme. Det må være direkte plagsomt å ha det slik.

Jeg blir kvalm ved tanken på sex med dyr, jeg. Jeg vet det finnes dem som har det også.Men ettersom jeg ikke tenker på det til stadighet, er det heller ikke plagsomt.

Ikke sikkert hun her har det mer plagsomt enn meg?

Annonse

Ja, da er det vel sånn da.

Når hele to stykker mener det samme, og i tillegg ikke kjenner noen som ikke kan tenke seg det, så må det jo være sånn.....det må jo alle skjønne. ;)

Men dere er vel også klar over at alle jenter ønsker seg mer enn en mann i senga? For å få skikkelig oppvartning? Alle jeg kjenner har den fantasien, he he.

Og så må du ikke glemme å minne om at ALLE jenter fantaserer om brad pitt i senga;)

Han er sikkert bifil og ønsker din aksept av at sex med en av samme kjønn ikke er utroskap.

Kanskje det blir to menn på deg i sengen snart?

Hehe. Nei jeg vil nok bare ha en mann i senga selv om jeg er kvinne nok for fem på en gang;)

Nei jeg holder meg til kun den jeg elsker.

Og jeg kan garantere at det er mye dobbeltmoral hos typen min. Han synes at når to jenter kysser er det ok, men om to menn gjør det blir han fysisk dårlig.

Gjest jajanoenersjølgode

Så du kan tenke på at noen har sex med dyr f.eks uten å føle deg det minste kvalm. Og gjør absolutt ikke tanken på at enkelte smører seg med avføring og til og med spiser det som en del av sitt sexliv deg det minste småkvalm?

Så du kan tenke på at noen har sex med dyr f.eks uten å føle deg det minste kvalm. Og gjør absolutt ikke tanken på at enkelte smører seg med avføring og til og med spiser det som en del av sitt sexliv deg det minste småkvalm?

Fantaserte denne mannen om at de to damene skulle 'smøre seg med avføring og til og med spise det som en del av sitt sexliv'? Ikke det, nei.

Sitat fra den skuffede:

'Men jeg får brekkninger av å tenke på å kysse eller ha sex med en annen jente. Det er like motbydelig for meg som å ete bikkjedritt.'

Det må være slitsomt å ha det slik, tror jeg.

Jeg blir kvalm ved tanken på sex med dyr, jeg. Jeg vet det finnes dem som har det også.Men ettersom jeg ikke tenker på det til stadighet, er det heller ikke plagsomt.

Ikke sikkert hun her har det mer plagsomt enn meg?

Hvorfor i all verden tenker du på sex med dyr? Det lurer nå jeg på.

Som jeg skrev. Selv om du fantaserer om dette behøver ikke alle menn fantasere over dette. Og tro meg, min samboer er svært ærlig med meg og jeg er ærlig mot han. Han sier ting rett ut som jeg har blitt drit sur over og omvendt. Men nettopp p.g.a denne ærligheten så vet jeg omtrent hvor jeg har han. Jeg tror så gjerne han synes det er pirrende å se to jenter i full ride ranke på hverandre. Men jeg blir kvalm om han skal tenke på MEG med en annen jente. Det er det jeg ikke takler for jeg synes det er motbydelig å tenke på lesbesex.

Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være spennende med to jenter som "holder på"? Hadde jeg tatt typen min på fersken med "dingsen" full av vaselin i full fres i rompa på en fyr tror jeg at jeg frivillig hadde lagt meg inn på Gaustad etterpå... ;o) *frysninger*

Nei nå sporer dette av.

Vi er forskjellige. Sånn er det bare. Men verken jeg eller du kan si at "Har jeg en mening/tanke så har alle andre den tanken også". Ikke alle synes det er tennende å forestille seg sin kjære med det samme kjønn. Folk er veldig forskjellige.

Om noen liker å holde på med wet sex betyr det ikke at alle "egentlig" har lyst til det. Det fins tusen andre eksempler. Folk er som sagt forskjellige...

"Vi er forskjellige. Sånn er det bare. Men verken jeg eller du kan si at "Har jeg en mening/tanke så har alle andre den tanken også". Ikke alle synes det er tennende å forestille seg sin kjære med det samme kjønn. Folk er veldig forskjellige"

Jepp, men kjæresten din kunne godt tenke seg å bivåne eller delta ved litt jentesex/ trekant, og i denne sammenheng, er vel det det viktigste?

Annonse

"Vi er forskjellige. Sånn er det bare. Men verken jeg eller du kan si at "Har jeg en mening/tanke så har alle andre den tanken også". Ikke alle synes det er tennende å forestille seg sin kjære med det samme kjønn. Folk er veldig forskjellige"

Jepp, men kjæresten din kunne godt tenke seg å bivåne eller delta ved litt jentesex/ trekant, og i denne sammenheng, er vel det det viktigste?

Punktum, liksom.

Nei han ville ikke se MEG når jeg hadde sex med en jente. Men saken var at han ikke så på det som utroskap om jeg hadde overnatta med ei jente og hatt sex med henne etter en kveld på byen.

Det var det jeg ble skuffet for. Tror ikke han vet helt hva han prata om. Syns jeg ser trynet på han om jeg hadde gjort det.

Nei han ville ikke se MEG når jeg hadde sex med en jente. Men saken var at han ikke så på det som utroskap om jeg hadde overnatta med ei jente og hatt sex med henne etter en kveld på byen.

Det var det jeg ble skuffet for. Tror ikke han vet helt hva han prata om. Syns jeg ser trynet på han om jeg hadde gjort det.

"Men saken var at han ikke så på det som utroskap om jeg hadde overnatta med ei jente og hatt sex med henne etter en kveld på byen."

a) Hvorfor skulle liksom ikke det være utroskap?, og

B) Hvorfor dette behover for å dele dette noe ulogiske standpunktet med deg?

c) Med tanke på den åpne og ærlige dialogen om dette og hint dere i mellom, så antar jeg at han har en viss kjennskap til dine sterke antipatier til pikesex, så hva forventet han da fra deg ved å dele dette?

I min verden skal man være særdeles dårlig til å lese mellom linjene for å ikke plukke opp det som sies....

Gjest jajanoenersjølgode

Fantaserte denne mannen om at de to damene skulle 'smøre seg med avføring og til og med spise det som en del av sitt sexliv'? Ikke det, nei.

Sitat fra den skuffede:

'Men jeg får brekkninger av å tenke på å kysse eller ha sex med en annen jente. Det er like motbydelig for meg som å ete bikkjedritt.'

Det må være slitsomt å ha det slik, tror jeg.

"Man kan godt tenke og vite at det finnes sex i alle slags varianter uten å føle kvalme."

Du hevder her at du kan tenke på "sex i alle slags varianter" uten å føle kvalme.

Hvorfor er din definisjon av hva som er kvalmt/ikke kvalmt mer riktig enn andres?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...