Gå til innhold

Trener dere etter egginnsetting?

Anbefalte innlegg

nido1365380467

Jeg er nettopp kommet tilbake fra Danmark med 2 gullegg. Jeg vet jo at de ikke kan dette ut, men jeg er jo alltids litt redd for å gjøre ting som en ikke bør gjøre. Er det noen som pleier å trene rett etter innsetting? Hva trener dere med? Og hvor hardt trener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97233-trener-dere-etter-egginnsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På mine forsøk har jeg tatt det svært rolig de første ukene etter innsetting. Særlig første uke etter innsetting har jeg følt for å ligge mest mulig rett ut. Første gangen begynte jeg å trene litt (dans) etter positiv test, men jeg aborterte i uke 10. Så neste forsøk var det ikke snakk om at jeg turte å trene før etter 12 uker - bortsett fra spaserturer og slikt da. Var spesielt nøye med å unngå tunge løft og slikt, selvsagt.

Men det er helt sikkert ikke nødvendig å være så forsiktig som jeg var. Kroppen har bare godt av å være i bevegelse. Men unngå hard styrketrening, tunge løft, idrett som medfører risiko for slag og støt osv.

Lykke til !

Gjest anonym akkurat nå

Hva med andre former for "trim" ?

To dager etter innsetting hadde jeg en meget erotisk drøm som endte med at jeg fikk orgasme, og våknet av at det gjorde skikkelig vondt i livmoren. Er dette farlig ? Vil embryoet feste seg allikevel ???

Hva med andre former for "trim" ?

To dager etter innsetting hadde jeg en meget erotisk drøm som endte med at jeg fikk orgasme, og våknet av at det gjorde skikkelig vondt i livmoren. Er dette farlig ? Vil embryoet feste seg allikevel ???

Hei!

Da vi var hos Maigaard i DK, fikk vi beskjed om at orgasme var meget gunstig fordi det øker blodgjennomstrømning i livmor! Så det er nok ingen fare :o)

Hilsen fra

Gjest fortsatt anonym

Hei!

Da vi var hos Maigaard i DK, fikk vi beskjed om at orgasme var meget gunstig fordi det øker blodgjennomstrømning i livmor! Så det er nok ingen fare :o)

Hilsen fra

Takk skal du ha. Det høres jo logisk ut. men jeg ble litt engstelig fordi det gjorde så vondt. Men den stakkars livmoren min er sikkert litt sliten etter alle inngrepene....

Du bør ikke trene de første 2 ukene etter insetting er den anbefalnigene jeg har fått og hørt om.

Tror at man kan klare seg uten trening noen uker da det sannsynligvis kommer noe godt ut av det.

Promenader er nok det beste frisk luft og sunn mosjon. Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...