Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal innlegges på sykehuset for en utredning. Før jeg blir innlagt må jeg ta et røntgenbilde og en uttalelse fra en spesialist. Spesialisten har 4 mnd ventetid og jeg prøver da å få en henvisning slik at jeg kan ta røntgenbildet i forkant slik at jeg ikke trenger å gå til ham to ganger. Jeg vil gjerne ha en fortgang i sakene for det haster litt. Jeg står på prioritert venteliste hos spesialisten.

Men ingen vil skrive henvisningen!!!!!

Spesialisten kan ikke før jeg har vært der, sykehuset sier fastlegen skal gjøre det og fastlegen sier spesialisten kan skrive den.

Nå har jeg ventet på å bli innlagt siden november og jeg begynner å bli lei. Har selvfølgelig ringt hele runden flere ganger og det jeg egentlig trenger er et godt argument. Tidsargumentet forstår alle sammen.

Noen som har et forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97245-hvordan-f%C3%A5-tak-i-en-henvisning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slå i bordet hos fastlegen. Han må da kunne skrive en røntken rekvisisjon?

Han blånekter. Jeg har slått i bordet men han sier at det ikke er hans ansvar og at "alle" prøver å overlate ansvaret til ham. Vi har kranglet skikkelig om det.

Nå har han reist på ferie også.

mariaflyfly

Han blånekter. Jeg har slått i bordet men han sier at det ikke er hans ansvar og at "alle" prøver å overlate ansvaret til ham. Vi har kranglet skikkelig om det.

Nå har han reist på ferie også.

Kan du ta en telefon til spesialisten, da? Kanskje han kan henvise deg uten at du trenger troppe opp hos han først. Forøvrig trodde jeg det var fastlegens ansvar å gjøre nettopp sånne ting...?

Kan du ta en telefon til spesialisten, da? Kanskje han kan henvise deg uten at du trenger troppe opp hos han først. Forøvrig trodde jeg det var fastlegens ansvar å gjøre nettopp sånne ting...?

Har ringt tre ganger og jeg kan ikke få siden jeg ikke har vært der på 3 år.

Jeg trodde også det var fastlegen. Søren også, jeg begynner å bli fortvilet.

Fastlegen sier jeg er storforlangede, jeg vil ha ting slik jeg vil.

mariaflyfly

Har ringt tre ganger og jeg kan ikke få siden jeg ikke har vært der på 3 år.

Jeg trodde også det var fastlegen. Søren også, jeg begynner å bli fortvilet.

Fastlegen sier jeg er storforlangede, jeg vil ha ting slik jeg vil.

Fastlegen din er en gjøk. ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...