Gjest Puuz Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 Er det noen som har noen erfaringer / kjennskap til WonderUp? Svært takknemlig for svar... 0 Siter
Gjest blomma Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Ikke annet enn det jeg har lest på nettet. Men jeg tror faktisk jeg skal ta sjansen! Det er jo 100% naturlig, i tillegg kan det være til hjelp mot pms - og det er like viktig for meg som størrelsen... 0 Siter
Gjest Puuz Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Ikke annet enn det jeg har lest på nettet. Men jeg tror faktisk jeg skal ta sjansen! Det er jo 100% naturlig, i tillegg kan det være til hjelp mot pms - og det er like viktig for meg som størrelsen... Jeg skal også ta sjansen. Men jeg sliter litt med å få pakken gjennom tollen, så vi får se... 0 Siter
Mrs Pitt Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Ikke annet enn det jeg har lest på nettet. Men jeg tror faktisk jeg skal ta sjansen! Det er jo 100% naturlig, i tillegg kan det være til hjelp mot pms - og det er like viktig for meg som størrelsen... hei! Lenge siden du skrev det innlegget om WonderUp! Men.... prøvde du det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.