Gå til innhold

Hygiene og sex: mannfolk : vask dere skikkelig !

Anbefalte innlegg

Gjest En med luktesans

hvis dere har problemer med å få fruen til å utføre oralsex på dere, har jeg et tips:

Ta i bruk skrubben eller hampvotten når dere vasker deres kronjuveler. I foldene på pungen og i hårkransen sitter det en motbydelig lukt hvis dere ikke skrubber skikkelig. I foldene på pungen kan det danne seg sorte "lakrisbåter" av 7 år gammel møkk som aldri blir skrubbet av.

Dere kjenner det ikke selv, men det vrenger seg i fruens mage. Det må være helt rent gutter.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Dersom du har erfaring med menn med "7 års lakrisbåter på pungen", tror jeg at en og annen indikator ville avslørt mannens sviktende hygiene FØR han dro av seg buksa...

Jeg har hørt det samme som hovedinnlegget fra mine damer. Jeg har en sjelden gang fått beskjed når jeg trenger en generell dusj utenom tida, og er egentlig ganske nøye. De sier at da de var yngre var det ikke så lett å si i fra. Og det _er_ motbydelig.

Jeg har hørt det samme som hovedinnlegget fra mine damer. Jeg har en sjelden gang fått beskjed når jeg trenger en generell dusj utenom tida, og er egentlig ganske nøye. De sier at da de var yngre var det ikke så lett å si i fra. Og det _er_ motbydelig.

Dusjer du bare på oppfordring? *forvirret*

Ulv I Faarikaal

Dusjer du bare på oppfordring? *forvirret*

Kjære forvirret:

Utenom tid betyr at det kommer noen _ekstra_ vaskeøkter innimellom normale rutiner.

Gammel "gris" betyr ikke at jeg ikke vasker meg, bare at tankene ikke er rene. Jeg så ei med en vidunderlig tjukk lang blank sort flette nedover ryggen i dag. Skylder på at det er vår i lufta.....

Annonse

petter smart

Et godt råd, men også et råd som burde gå til kvinner. Det lukter og smaker vondt av mange kvinner også. Det virker ikke som om vann eller såpe skal mer enn i håret på utsida hos en del jenter.

Forøvrig er det umulig for menn å få 7 år gamle lakrisbåter. Disse vil bli vasket vekk når vi pisser. Det trenger ikke ta så lang tid før det lukter og smaker jævlig (ikke at jeg har smakt da).

Ulv I Faarikaal

Helt sikkert ikke noe særlig. Kanskje det kan sammenlignes med slike appetittelige gulhvite "båter" som man finner mellom kjønnslepper som ikke blir vasket ofte nok? :-)

"...................."

Det er talg, akkurat samme stoffet som den omtalte mannsosten. Kvinner har prøvd å fri seg fra denslags, men de har både forhud og danner "ostemasse".

Avslørt !

Annonse

Gjest stående

Et godt råd, men også et råd som burde gå til kvinner. Det lukter og smaker vondt av mange kvinner også. Det virker ikke som om vann eller såpe skal mer enn i håret på utsida hos en del jenter.

Forøvrig er det umulig for menn å få 7 år gamle lakrisbåter. Disse vil bli vasket vekk når vi pisser. Det trenger ikke ta så lang tid før det lukter og smaker jævlig (ikke at jeg har smakt da).

Pisser du på pungen din du da?

Ulv I Faarikaal

Arbeidskollegaen luktet vondt, og ble spurt:

"Dusjer du etter å ha pult?"

"Ja," svarte han.

"På tide å få pult da, kanskje?"

I gamle dager skulle menn ofte knulle kona og hoppe i badestampen _etterpå_. Det var ikke så nøye den gangen.....

petter smart

Pisser du på pungen din du da?

Som regel ikke, men i fylla skjer mye rart. Tenkte mer på folder o.l. på selve penis der. Folder o.l. på pungen renses når en dusjer, uansett om en skrubber dem eller ikke. Kanskje med unntak for skrukkete eldgamle menn, men de er neppe noe særlig å suge uansett.

Min søster jobber innen psykiatrien og kunne forleden fortelle om en lege som hadde besøk av en mannlig pasient med underlivsproblemer. Legen måtte _lufte_ på kontoret etterpå etter å ha holdt et foredrag om hygiene og renhold! Og det var visst ikke helt uvanlig, vel at kontoret må luftes var uvanlig, men ikke at menn trengte slike foredrag.

*Kvalm*

Gjest En med luktesans

Min søster jobber innen psykiatrien og kunne forleden fortelle om en lege som hadde besøk av en mannlig pasient med underlivsproblemer. Legen måtte _lufte_ på kontoret etterpå etter å ha holdt et foredrag om hygiene og renhold! Og det var visst ikke helt uvanlig, vel at kontoret må luftes var uvanlig, men ikke at menn trengte slike foredrag.

*Kvalm*

Det jeg også vet.

De fleste som har problemet kjenner det ikke selv, og tror de vasker seg godt nok, men bruker egentlig bare "haralabb".

De fleste kvinner liker oralsex, men lukta gjør at mange ikke vil. Det behøver nemlig ikke lukte noe som helst hvis alt er rent. Unntaket er analkjertelen på menn som avgir litt lukt selv om alt er rent, men det behøver ikke kjennes.

Kvinner har "problemet" med vaginasekret som naturlig har lukt og melkesyrebakterier som gir syrlig lukt/smak. Dette er normalt ikke sterkt eller ubehagelig og de fleste menn syns etterhvert det er opphissende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...