Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meg1365380063

Åh, endelig en til som synes de lukter motbydelig!

Jeg vasker underlivet med det samme som jeg vasker resten av kroppen - bør jeg la være det? Hva er egentlig forskjellen på intimsåpe og dusjsåpe? Bruker palmolive, forresten. Fikk en prøvepakning i posten på både Asan og Dr. Greve, derfor jeg vet at de stinka!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97307-s%C3%A5pe/#findComment-547871
Del på andre sider

Åh, endelig en til som synes de lukter motbydelig!

Jeg vasker underlivet med det samme som jeg vasker resten av kroppen - bør jeg la være det? Hva er egentlig forskjellen på intimsåpe og dusjsåpe? Bruker palmolive, forresten. Fikk en prøvepakning i posten på både Asan og Dr. Greve, derfor jeg vet at de stinka!

Vanlig såpe inneholder mye parfyme, og skal visst derfor ikke være så bra å bruke i underlivet fordi man kan forstyrre det naturlige "miljøet" der nede.

Intimsåpe er svakt/ikke parfymert og har gjerne en lav ph-verdi (3,5 el. noe sånn) lik den som naturlig er i sjeden.

Jeg har også brukt å vaske meg med vanlig dusjsåpe, helt til jeg leste at man ikke burde bruke det i underlivet.

Men jeg skal prøve å kjøpe sånn Vivag-såpe som noen foreslo nedenfor. Kanskje den lukter bedre?!

Jeg takler i alle fall ikke å bruke Dr Greves osv.

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97307-s%C3%A5pe/#findComment-548515
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...