Gå til innhold

Hvor ofte har du sex???

Anbefalte innlegg

Meg1365380063

Forrige uke hadde jeg samleie fire ganger, også hadde jeg en god del annen sex ellers også. Da hadde jeg mens fire dager, og tilbragte under to døgn sammen med kjæresten - så jeg er rimelig fornøyd! Og jeg vil mene det er mellom tre og fem ganger i uka, med mindre mensen faller på ei helg. Blir intense helger når man bor i hvert sitt fylke, også lurer vi begge på hva som skjer når vi flytter sammen...

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

6

• Dorthe

4

• Amiga

3

• dewey

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Lydia Nalen

Nicket var vel greit nok, men jeg hadde nå foretrukket at du brukte ditt vanlige, men det er kanskje for mye forlangt?

Når jeg har bedt deg om svar tidligere, med mitt vanlige nick, så har du latt være å svare.

Som du ser, så oppnådde jeg det jeg ville med et nytt nick.

Annonse

Når jeg har bedt deg om svar tidligere, med mitt vanlige nick, så har du latt være å svare.

Som du ser, så oppnådde jeg det jeg ville med et nytt nick.

Vi tar det på nytt, jeg var litt opptatt i sta.

Jeg kan ikke se du har oppnådd noe som helst, hvis det da ikke er ditt mål her i livet å få svar av meg - uansett hvor lite givende det måtte være for din del.

Kom du bare innom for å slenge litt lyd fra analen, eller var det noe du lurte på?

Spør gjerne, og i motsetning til andre svarer jeg på spørsmål, og gir svar etter innholdet i hver enkelt tråd.

Så signerer jeg alltid med mitt eneste nick

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...