Gjest eljo Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 ...bare en liten oppdatering, så at Svale etterlyste meg :-) Koselig! Håper det fortsatt går bra med deg! Joda, har hatt alle (siger og skriver _alle_) de vanlige symptomene på at mensen er i emning, bortsett fra at den rett og slett ikke er kommet ennå... så selv om jeg har vært 100% sikker på at det har gått i d*ss i en uke snart, så kan jeg vel ikke la være å ha et bittelite håp, til jeg har tatt blodprøven i morgen i hvertfall :-) Så vi får se hva prøven viser - testet på 10.d e innsett, men da ble det ikke noe blått plusstegn nei (ny clearblue jo, hva skal vi kalle det nå da? Tre blå? ;-) 0 Siter
Gjest Svale Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Hei hei hei! Hva er det du sier? Har CB kommet med ny test? Som skal vise + tegn?? artig! Er det ikke i dag du skal ta blodprøven da??? Åh, ikke hold oss lenge på pinebenken da!! Tenker hardt på deg. Joda her går alt bra, på fredag var hcg oppe i 254, og har i dag tatt ny, for å være trygg på at utfloden på fredag ikke har gjort noe skade, hvilket jeg ikke tror! Lykke til jenta! klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.