Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du...mener du han skulle innvolvere seg, hvis han er i nær familie????

...eller har jeg misforstått deg helt?

Det er i alle fall mer naturlig at man pusler om hverandre slik om man er i nær familie. Ikke like fort å bli misoppfattet eller bli mistenkeliggjort som det kanskje blir om man bare er venner eller naboer. Sant?

Tanken må ha foresvevet fyren, for jeg tror ikke han hadde spurt her om han bare var en onkel, og ikke hadde noen slike tanker om det fordi han ser jenta som en unge i familie!

Annonse

Gjest Voksen mann ja

Man bør alltid tenke på hva man gjør, og det er best at andre voksne er til stede når du nærmer deg mindreårige, og man er i tvil om dette kan misforståes. Dette gjelder dessverre mest menn som nærmer seg mindreårige jenter. Den voksne har det fulle ansvar, og jenta har selv ikke noe lovlig ansvar så lenge hun er under 16. Det eneste man kan gjøre er å kontakte foreldre i alt som har med mindreårige å gjøre. Er mannen i tvil bør han rømme unna.

Dette er litt stilt på spissen, men ha det i bakhodet.

Vel, det å klø noen på ryggen virker jo som en grei affære.

Men, som de andre har uttalt, er det best å være forsiktig. Man vet jo ikke...

Hvis jeg hadde vært mora til jenta, og hun fortalte i forbifarten at han Ole i nr 17 klødde henne litt på ryggen i sted, hadde jeg nok ikke hevet øyebrynene engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...