Gå til innhold

Så innmari digg ass..

Anbefalte innlegg

Gjest Super(anal)Musse

se jo at mange her inne er opptatt av analsex, så da må jeg bare fortelle at jeg for første (men absolutt ikke siste) gang fikk pikk både forran og bak samtidig denne helgen, og det var utrolig sinnsykt digg!!

det skjedde helt uten bedøvelsesmiddel, men endel glidekrem...NAM NAM!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97380-s%C3%A5-innmari-digg-ass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Amatør.

Samtidig som du får pikk i enern og toern, skal du samtidig gi en avsugning til 3.mann, pluss onanere 4. og 5. mann med hver hånd. Først da blir det DIGG!!

Ooohh!! Det må da bli neste utfordring...Takk for tipset..Men du vet, man tager hva man haver....hi hi...

Jeg skjønner ikke helt hvordan to menn fikk plass til å gjøre det der?

forklaring : jenta (meg, hi hi)sitter oppå den ene gutten og rir, mens han andre står (på knærna)mellom beina på gutten som ligger og tar jenta i stumpen..

Mange måter å få det her til på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...