Gå til innhold

smertefull stilling

Anbefalte innlegg

emilie1365380386
Skrevet

Når kjæresten min tar med bakifra får jeg veldig vondt i skjeden,jeg klarer rett og slett ikke å ha sex i denne stillingen,hvis han ikke tar det veeeeldig forsiktig.Hva kan dette komme av,jeg får ikke vondt i noen andre stillinger...(han har ikke spesielt stor penis)er det vanlig?

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome
Skrevet

Be han gi blaffen i det der, og si at hvis han ikke vil slutte å pine deg blir det ikke sex før "på fredan".

Gjest Langt vorspiel...
Skrevet

For min del var det slik før, og ble ennå verre da jeg ikke klarte å slappe av i denne stillingen.

Nå har jeg funnet ut at dersom vi har sex i andre stillinger først, så går det bra å gå over til dette etterpå!

Husk: Langt vorspiel!

Gjest thruma
Skrevet

Kanskje han "bunner"?

I denne stillingen når vel han ganske langt inn egentlig, og om du er litt "kort" så kan det være at det er problemet.

Men, sannsynligvis ikke, tror nok heller at du bare trenger mer oppvarming som andre mennesker her har sagt.

Skrevet

Be han gi blaffen i det der, og si at hvis han ikke vil slutte å pine deg blir det ikke sex før "på fredan".

Kan hende du har bakoverbøyd livmor.

Spør legen/gynekologen neste gang du undersøkes.

Skrevet

Kan hende du har bakoverbøyd livmor.

Spør legen/gynekologen neste gang du undersøkes.

Er det rabbla for deg:-) regner med at dette svaret var tiltenkt emilie *glise*

Skrevet

Er det rabbla for deg:-) regner med at dette svaret var tiltenkt emilie *glise*

Ja, svaret var tiltenkt den som skrev innlegget. :)

Det er lenge siden det rabla for meg, foressten. Første gang var i -95 men det hører hjemme på et annet forum. :)

Skrevet

Det er lenge siden det rabla for meg, foressten. Første gang var i -95 men det hører hjemme på et annet forum. :)

Unnskyld - det var bare et uttrykk fra meg:-)

Skrevet

Unnskyld - det var bare et uttrykk fra meg:-)

Ingen grunn til å unnskylde seg. :)

Kødder med det hele tida, selv..

Skrevet

Har du en link? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...