Gå til innhold

Oppdatering fra min føste UL for interesserte :)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

VI SKAL HA TVILLINGER!!!!!

To bankende hjerter i to små kropper dukket opp på UL!! Helt utrolig! Har ingen fra før og er 36 år, så dette er vi veldig glade for. Er klar over større risiko men nå orker jeg ikke bekymre meg så mye mer tror jeg (det kommer nok..).

Venus:) det er riktig at jeg fikk akupunktur, men det var vårt fjerde forsøk vi lykkes på så jeg har nok en god følelse når det gjelder de nålene. Det har ihvertfall ikke gjort noen skade!

Har vært veldig kvalm i det siste, men vi fikk jo en forklaring på det...

Er veldig glad nå, men det

er ennå litt uvirkelig å være gravid. Godt det er noen mnd. å forberede seg på!

Ønsker alle sammen lykke til, og så kan jeg også si: IKKE GI OPP!

Mange klemmer fra kul 6+5

Fortsetter under...

GRATULERE SÅ UTRLOLIG MYE!!

dette var jo flott da!

Får jeg spør om du kan huske hva hcg'en din var på??

Skal ikke på ul før 27.3 jeg, og gleder oss stort!

Klem fra

Hei!

Tok ikke blodprøve denne gangen, trengte ikke det sa klinikken i Danmark. LYKKE TIL DU OGSÅ!

Klem kul

kaos1365380367

Oj - herlig! To små krøller i magen! Gratulerer så masse!!!Spennende å høre om akupunkturen. Jeg tar også aku i forberedelse til første forsøk og lurer derfor på hvordan du har tatt nålene? Øre - resten av kropp? Og hvor lenge, og når i forhold til innsetting? Unnskyld masingen - men blir veldig glad for evt. svar!!!

Og uansett - krysser fingrene for et herlig svangerskap videre, og to fabelaktige barn om noen måneder!

Gratulerer så masse KUL!!

Så herlig at det gikk bra med dere ved dette forsøket. Og at dere skal ha to! Det er jo fantastisk! Vi slo også til og venter to i mai, svangerskapet har til nå forløpt helt normalt, som det som oftest gjør når det er toeggede tvillinger. Klart at noen ting har vært "dobbelt", litt framtung nå etterhvert:) Men resultatet.... Dobbel glede også!

Lykke til!

Mvh

Annonse

Kjære Kul :o)

GRATULERER SÅ MYE ! ! !

Og så 2 da!! Dette var fantastiske nyheter :o))

Gled dere og nyt at magen vokser snart :o)

Selv er jeg 32 uker på vei nå, og har termin 15. mai. Begynner å nærme seg :o)

Hold oss oppdatert da, Kul!

Mange klemmer fra

Annonse

Hei du!!!!

GRATULERER!!!

Så superfantastisk for dere!!!!! Tenk to på en gang! Det var full uttelling på siste forsøket! Har du snakket med Svend eller en av de andre? De jublet da vi ringte etter UL.

Jeg er så glad for at du også fikk oppleve å se bankende hjerte® på UL, var det ikke flott? I dette gamet tar man ingen ting for gitt....

Nei, dette var gøy, Kul! Kan du ikke komme til UFB-lista (se over) så kan vi snakkes mer?

Klem fra

Hallo Kul!!!!!

HERLIG KUL. GRATULERER.

Så fantastisk nyhet å få.

Lykke til videre. Bare gled deg.

Sier bare en ting. Du blir ikke arbeidsledig med flere barn i huset. Her går det i bleieskift,mating,flaskekoking og masse klesvask men kjempegøy er det"SSSSSSSS"

Klem TK.

Heisan og hoppsan Kul!

Dette var virkelig gode nyheter! Som nevnt før så lønner deg seg ikke å gi opp før man har det hele i boks. Minner meg om det siste forsøket vårt, da jeg også gikk til akupunktur 4-5 ganger før jeg ble gravid med guttene i magen som nå er 38+2 uker!!!!

I dag skal jeg til akupunktur hos jordmor for å få fortgang på sakene, i går var det gynekologen som "røsket" fælt oppi der for å få fødselen i gang. Blir ikke satt på kuring før om 12-14 dager, altså ved termin.

Lykke til, Kul!

Mange klemmer fra en kjempetung

Heisan og hoppsan Kul!

Dette var virkelig gode nyheter! Som nevnt før så lønner deg seg ikke å gi opp før man har det hele i boks. Minner meg om det siste forsøket vårt, da jeg også gikk til akupunktur 4-5 ganger før jeg ble gravid med guttene i magen som nå er 38+2 uker!!!!

I dag skal jeg til akupunktur hos jordmor for å få fortgang på sakene, i går var det gynekologen som "røsket" fælt oppi der for å få fødselen i gang. Blir ikke satt på kuring før om 12-14 dager, altså ved termin.

Lykke til, Kul!

Mange klemmer fra en kjempetung

Spennende Sats!

Flott at du har "ruget" såpass lenge da. Det blir sikkert godt å få dem ut! Det blir spennende å få en oppdatering fra deg om litt! Lykke til med fødselen. Vet jo ikke hva jeg har i vente, men er forberedt på at det blir tungt.

Venter spent på videre oppdatering!

Klem kul

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...