Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tror ikke det, men er ikke sikker.... Fornøyd med Callan? Vi gjør det og der... Vet du forresten om en ken prøve offentlig etterpå? Hvis en ikke skulle lykkes der?? klem

Veldig fornøyd med Carlanderska - men ikke legen de samarbeider med som vi går hos. Ønsker ikke å "henge ut" vedk. men de samarbeider med flere ....tror jeg. Jeg har selv snakket med klinikksjefen på Carl. vedr. legen.

Lurer også på å ev. søke offentlig hvis vi ikke lykkes med disse 3 forsøken. Tok IVF 1.forsøk og nå ICSI på 2.forsøk.

Har ikke kommet så langt enda.

Tror at jeg tar en telefon ned til Carl. og hører om dette med om forsøket telles eller ikke når det ikke ble insetting.

Hvordan ligger dere ann i "løypa" ?

• 3 uker senere...

Veldig fornøyd med Carlanderska - men ikke legen de samarbeider med som vi går hos. Ønsker ikke å "henge ut" vedk. men de samarbeider med flere ....tror jeg. Jeg har selv snakket med klinikksjefen på Carl. vedr. legen.

Lurer også på å ev. søke offentlig hvis vi ikke lykkes med disse 3 forsøken. Tok IVF 1.forsøk og nå ICSI på 2.forsøk.

Har ikke kommet så langt enda.

Tror at jeg tar en telefon ned til Carl. og hører om dette med om forsøket telles eller ikke når det ikke ble insetting.

Hvordan ligger dere ann i "løypa" ?

Er og veldig misforn m legen vi går til som samarb m cala. Føler meg såååå liten hos legen som aldri er i rute og aldri har tid. Vi har hatt to forsøk pluss en frys - alle mislykket. vet ikke helt når vi skal prøve igjen - sliten.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...