Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs alt etter hvor gammel du er.

Hvis du er 30 eller yngre så vent noen år ! Husk at dette er et varig inngrep som ikke er reversibelt i de fleste tilfeller (ca. 10 % ifølge seriøse kilder, privatklinikkene angir opptil 50 % !!).

Mye avhenger av din nåværende alder og hvor store ungene dine er nå. Mye kan skje, hva hvis dere skulle miste et av barna ? Hva hvis forholdet blir slutt og du treffer en annen kvinne ??

Jeg vurderte dette selv og gikk til legen (jeg er 30 og har 2 barn). Han sa at jeg fikk komme tilbake om 8-10 år, da skulle han gå med på det. Han var en eldre lege som har lang erfaring og hadde hatt menn som var kommet tilbake, det var blitt slutt med kona, hadde truffet en ny dame som ville ha barn. De fleste fikk ikke orden på utstyret igjen og var "knust" psykisk sett samt "verdien" deres ovenfor den nye kvinnen dalte da hun ikke ville få oppfylt sitt ønske om barn (noe som er sterkt hos mange kvinner).

Er du 40 år så ville jeg anbefalt det, men snakk med legen først !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97429-kutte-strengen/#findComment-548714
Del på andre sider

petter smart

Du mener den strengen bak på pikkhodet?

Visste ikke at en avrevet streng svekket fertiliteten.

Kanskje du bør tipse de gærningene på "ufrivillig barnløshet", om at de må kontrollere at strengen er intakt?

Kutter en denne stringen vil det gjøre noe så innforjævlig vondt, og da vil en selvsagt ikke ha sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97429-kutte-strengen/#findComment-549182
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...