Gå til innhold

håravfall - fortvilet!

Anbefalte innlegg

Gjest trist ung kvinne

Hei!

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-åra som er plaget med håravfall. Det startet for 8 år siden (men bare jeg selv så det da). Håret har blitt tynnere over hele hodet, men det verste er at jeg har fått viker og tynt hår foran. Jeg har vært hos en hudlege, men hun sa at hun ikke kunne se noe unormalt og at jeg måtte innfinne meg med at "slik ble jeg". Ganske motstridende sagt, egentlig. Jeg har skikkelig problemer med dette. Er kjemperedd for å miste mer hår og tenker på det ofte, hver dag, prøver å unngå å stå under sterkt lys, titter meg i speilet og prøver å legge håret slik at det synes minst mulig osv. Jeg vil veldig gjerne ha tips fra andre som vet om det finnes noen midler mot håravfall som kan brukes av kvinner - eller andre som har råd om hvordan jeg skal takle håravfallet. Jeg er så trist!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97523-h%C3%A5ravfall-fortvilet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt thymuskin i ca 1 år og har både fått stoppet hårtap ( som gikk fortere og fortere), og så smått begynnt å merke kraftigere hårvekst.

Bare det at hårtapet stoppet var en lettelse. Man trenger jo nødvendigvis ikke se ut som en revepels på toppen, men kjempemåne eller munkekrans vil jeg ikke ha.

Jeg kan anbefale thymuskin av egen erfaring.

Fortvil ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...