haug1365380491 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg har lenge følt meg slapp og i dårlig form, og lurer derfor om jeg har kvikksølvforgiftning i kroppen. Har flere amalgam-fyllinger som jeg har hatt i mange år, og lurer nå på om dette kan være årsaken. Hvordan kan jeg i såfall få sjekket om jeg har for mye kvikksølv i kroppen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97579-kvikks%C3%B8lvforgiftning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cron180SH Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Til Haug! Jeg selv er mitt oppe i denne problemstillingen og akkurat nå skriver jeg en redegjørelse til helseministeren. Dine symptomer er for vage.Symptom-bilde og de spesifikke komplikasjonene er mye mer komplekse og omfattende.Jeg for min del har hele spekteret av symtomer.Viser til Tenner og helse sitt utkast som du bør gå igjennom.Hår- analyse er en mulighet,men egentlig bortkastet i forhold til evt.trygderef.Typiske kjennetegn er kronisk tørr hals (hyppige infeksj.der)Vedvarende magesmerter,generell matintoleranse,oppblåsthet,colon irritabile probl.Veksl.mellom diaré og forstoppelse.Spenningshodepine og muskelsmerter uforklarelige- .Særlig typisk ved ikke bruk av sener og muskler.Sirkulasjons-forstyrr.osv.Må ha noe mer spesif.Prøv 'FungiZaid'(helsekosten)Unngå alkohol i perioden.I tillegg bør du prøve alger (spes.-)el.den rimeligste av olivenblad-ekstr. i kapsler(prøv halve dosen)Taes sammen.Drikk rikelig.Du kan føle tørrhet(norm.)Etter over to uker kan du ha blitt merkbart bedre.Psykosomatikk er også et stikkord viktig sådan.Begynn avgiftn. noe forsiktig.Denne prossessen er komplisert og er også merbelast.for kroppen ,men også sjelelig.Skulle gjerne ha gitt deg min mailadr,,så vi kunne ha kommunisert videre.Hilsen en kraftig belastet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97579-kvikks%C3%B8lvforgiftning/#findComment-553680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.