Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

Jeg er 38 år og er mann.

jeg er ofte plaget med sureoppstøt og pustebesvær,hver dag.Har vært hoss dokter flere ganger,men de medesinene jeg har fått virker ikke godt.Husker ikke hvilke medisin jeg har fått.

plagene kan komme når som helst,men særlig etter at jeg har spist,da sveller magen opp og jeg får pusteproblem,hjelper noe å legge seg ned en stund.Sure oppstøt kan forekomme hele dagen.Ellers går jeg å hoster å harker for det føles som jeg har noe i brystet som vil opp.

Er det noe som kan hjelpe på disse problemene.

For jeg har i det siste begynnt å tenke på hvordan jeg puster å det er veldig slitsomt.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97664-pustebesv%C3%A6r-og-sureoppst%C3%B8t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Sure oppstøt kan gi astma, dette bør kanskje utelukkes. Det skal finnes gode medisiner mot sure oppstøt og magesmerter. Legene bør også forsikre seg om at syreplagene ikke skyldes en bakterie, helicobacter i magesekken. Dersom plagene ikke blir bedre, bør du kanskje få gjort en gastroskopi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...