Gå til innhold

Støtter du krigen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

38

• pip

31

• conan

29

• Ha-vanskelig

13

Mest aktive i denne tråden

Nettopp, hun er der- ganske alene som en blåøyd blondinne midt i Bagdad mens bombene smeller og Irakerne neppe er fornøyde med noen som er blonde og blåøyde eller nysgjerrige kvinnfolk. Dersom ikke det fortjener respekt, så vet ikke jeg...

Så dersom hun derre blonde menneskeskjoldet som nylig forlot Irak hadde blitt der, så hadde hun fortjent respekt?

Den er vel noe syltynn. Dummere menneske har vi tross alt ikke sett på TV siden svenskeknugen slaktet norsk hvalfangst like før han dro på jakt for å drepe fredede dyrearter.

Annonse

"Du drep ikkje ondskap med øks"

Et latterlig ordtak da det nettopp er med våpen man dreper berme som ikke forstår seg på annet språk enn nettopp vold.

Folk som tror at du oppnår det gode ved å slå livskiten ut av folk bør hverken være statseldere eller oppdra unger.

Annonse

Så dersom hun derre blonde menneskeskjoldet som nylig forlot Irak hadde blitt der, så hadde hun fortjent respekt?

Den er vel noe syltynn. Dummere menneske har vi tross alt ikke sett på TV siden svenskeknugen slaktet norsk hvalfangst like før han dro på jakt for å drepe fredede dyrearter.

Klart hun hadde fortjent respekt, siden hun da viser at hun virkelig mente noe med dette skjold-greiene. Dumt ville det selvsagt vært, men hun hadde absolutt fortjent respekt fordi hun virkelig stod for det hun gav uttrykk for, og ikke løp hjem med en gang amerikanerne raslet med sablene. Nå løp hun jo hjem, så da blir det så som så med respekten, også..

Åsne er fortsatt i Bagdad, og hun var i Kabul under Taliban. Det taler for seg selv..

Klart hun hadde fortjent respekt, siden hun da viser at hun virkelig mente noe med dette skjold-greiene. Dumt ville det selvsagt vært, men hun hadde absolutt fortjent respekt fordi hun virkelig stod for det hun gav uttrykk for, og ikke løp hjem med en gang amerikanerne raslet med sablene. Nå løp hun jo hjem, så da blir det så som så med respekten, også..

Åsne er fortsatt i Bagdad, og hun var i Kabul under Taliban. Det taler for seg selv..

Jeg vet fint lite om Åsne og skal ikke uttale meg om henne, men disse levende skjoldene som dro til Irak fortjener like mye respekt som naturvernere som slipper ut 200 mink som alle lider en grusom død som følge av "hjelpen".

Ha-vanskelig

Det måtte da gått an å kvitte seg med Saddam på en annen måte. Jeg har ikke løsningen men alle de "vise" menn burde funnet den uten å bombe.

Hei,

Antakeligvis kan nok Hussein fjernes uten å stille 400000 soldater rundt Irak. At disse soldatene kun ble sent for å øke presset på Irak i avvæpnings-spørsmået tror jeg er et naivt standpunkt.

Med vennlig hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...