Gå til innhold

Tenner kun på de "slemme" gutta

Anbefalte innlegg

SadGirl1365380492

Jeg har nettopp kommet ut av et forhold som har endt i hærverk, anmelderser av trusler, besøksforbud og voldsalarm, pga min syke eks personlighetsforstyrrelser, han har gjort de mest ondskapsfulle ting.

Problemet mitt er at sex med han var sinnsykt bra, ikke at jeg savner HAN, men jeg vet at det som tenner meg er det litt "rampete", tøye grensene... og de menn som har disse kvalifikasjonene kan jeg ikke leve med.

Jeg har prøvd å være sammen med en snill, pålitelig mann, en som ga meg trygghet og stabilitet, men jeg hadde ikke lyst på han, til tross for at jeg er veldig glad i sex. Han er nå en god venn, og det er vel det han skulle vært og forblitt.

Jeg vil ikke lure megselv en gang til med å velge "feil" mann. Sex er viktig i et forhold, og jeg sitter her og lurer om det går an å "få" begge deler, eller er det slik at man må velge?

Snille, tålmodige menn trigger noe i meg og gjør meg utålmodig og "slem" (kranglete). Selvom jeg i utgangspunktet anser meg som en snill, rolig og empatisk person .

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med dette. Finnes det menn som er empatiske OG som

liker å tøye grensene seksuelt, eller er det kun de egoistiske drittsekkene som har disse egenskapene?

Well, jeg har ikke klart å sortere ut dette enda, men skulle gjerne hørt andres mening om dette.

Hvorfor er de "slemme" gutta de mest tiltrekkende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97692-tenner-kun-p%C3%A5-de-slemme-gutta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente2

Du har et problem.

Du må finne en som ikke er en slik drittsekk, og prøve å innse at det også er viktig med trygghet og stabilitet i et forhold! Det fins andre ting enn sex. Hva om dere skulle få barn sammen, og han er en slik type som du beskriver? Du må tenke på mange ting her. Håper andre kan gi deg bedre svar enn meg.. jeg har ikke vært sammen med noen "slemme", men kjenner ei jente. Hun har barn med to, og bare problemer. Både da og i ettertid. Så tenk deg om. Du fortjener en ordentlig mann, og blir du glad i ham så kan dere vel være sammen selv om han ikke er mer vill i senga?

"Finnes det menn som er empatiske OG som liker å tøye grensene seksuelt, eller er det kun de egoistiske drittsekkene som har disse egenskapene?"

Selvsagt finnes disse. Selv er jeg både hyggelig, empatisk, trofast, snill og klar for å tøye seksuelle grenser til det ekstreme.

"Finnes det menn som er empatiske OG som liker å tøye grensene seksuelt, eller er det kun de egoistiske drittsekkene som har disse egenskapene?"

Selvsagt finnes disse. Selv er jeg både hyggelig, empatisk, trofast, snill og klar for å tøye seksuelle grenser til det ekstreme.

Hvor skal vi damer finne disse typene da? Det virker ikke som det er flust av dem.

Annonse

SadGirl1365380492

De er vel der gutter generelt ferdes. Utesteder, treninga, osv.

Dere må bare se lengre enn til den første og beste alkoholiserte voldsmannen dere får øye på.

"Alkoholisert voldsmann"???

Well, da har jeg forklart meg dårlig.. I begynnelsen av forholdet var han den mest gavmilde, omtenksomme personen jeg har møtt, OG han tente meg.. Men fyren er syk, og når han "klikker" blir han ondskapsfull og gjorde de mest sinnsyke ting.. og anså meg som sin fiende.

La det være sagt, at DET tenner ikke meg..

Men var det "galskapen" i blikket hans som tente meg, galskapen som jeg ikke så dybden i?

Jeg vet ikke. Nå er jeg bare forvirret, etter å ha vært på flukt i 4 uker, etter å ha mottatt drapstrusler både mot meg, min sønn og hele min famile. Det er en tragisk historie.

Poenget mitt er at de opplagt snille, de tålmodige, de som

ikke er så "tøffe i trynet" ikke tenner meg, OG JA, jeg VET jeg har et problem..

SadGirl1365380492

Du må finne en som ikke er en slik drittsekk, og prøve å innse at det også er viktig med trygghet og stabilitet i et forhold! Det fins andre ting enn sex. Hva om dere skulle få barn sammen, og han er en slik type som du beskriver? Du må tenke på mange ting her. Håper andre kan gi deg bedre svar enn meg.. jeg har ikke vært sammen med noen "slemme", men kjenner ei jente. Hun har barn med to, og bare problemer. Både da og i ettertid. Så tenk deg om. Du fortjener en ordentlig mann, og blir du glad i ham så kan dere vel være sammen selv om han ikke er mer vill i senga?

Men det funker ikke å ha forhold hvor ikke sexen er bra. Da kan man jo like godt bare være venner..

Det må da gå an å finne en fyr som er både snill, vill, tålmodig OG bra i senga?

Eller hva?

Vi mennesker kan jo være både og? Jeg føler meg iallefall slik selv..

petter smart

Selv virker nok jeg som en rolig, avbalansert og kanskje litt kjedelig person med en gang du møter meg. Men skinnet kan bedre. Er full av liv og har ikke noe imot å prøve det meste innen sex. Tviler på at jeg er den eneste.

Selv om en person virker kjedelig ved første øyekast kan dette være helt feil. Jeg har truffet jenter som så ut som de brukte all fritid på bedehuset, men villere i senga skal en lete lenge etter.

Vet ikke hvor mange personer du har "prøvd ut", men tror du må gi "kjedelige" mannfolk en sjanse til.

Gjest jente2

Men det funker ikke å ha forhold hvor ikke sexen er bra. Da kan man jo like godt bare være venner..

Det må da gå an å finne en fyr som er både snill, vill, tålmodig OG bra i senga?

Eller hva?

Vi mennesker kan jo være både og? Jeg føler meg iallefall slik selv..

Jo... du får lete videre! Ikke gi opp, da. Man må jobbe med et forhold, møtes på midten om man er ulike på noen områder! Det kan ta tid.. Så finner du en gutt; vær ærlig og si hva du ønsker og føler. Ha tålmodighet! Sex er viktig, ja. Men det er ting som er langt viktigere! Lykke til, let videre....

SadGirl1365380492

Selv virker nok jeg som en rolig, avbalansert og kanskje litt kjedelig person med en gang du møter meg. Men skinnet kan bedre. Er full av liv og har ikke noe imot å prøve det meste innen sex. Tviler på at jeg er den eneste.

Selv om en person virker kjedelig ved første øyekast kan dette være helt feil. Jeg har truffet jenter som så ut som de brukte all fritid på bedehuset, men villere i senga skal en lete lenge etter.

Vet ikke hvor mange personer du har "prøvd ut", men tror du må gi "kjedelige" mannfolk en sjanse til.

Takk :)

Kanskje du har rett.. Kanskje var denne ENE trygge, solide personen jeg har prøvd feil for meg.. men det finnes nok noen som er BÅDE OG..

Kanskje er jeg for kravstor.. men jeg ønsker både "i pose og sekk"..

Shame on me ;)

Annonse

SadGirl1365380492

Jo... du får lete videre! Ikke gi opp, da. Man må jobbe med et forhold, møtes på midten om man er ulike på noen områder! Det kan ta tid.. Så finner du en gutt; vær ærlig og si hva du ønsker og føler. Ha tålmodighet! Sex er viktig, ja. Men det er ting som er langt viktigere! Lykke til, let videre....

Takk skal du ha!

Etter denne opplevelsen vil jeg nok være mer tålmodig og bli bedre kjent før jeg flytter sammen med noen, så NOE har jeg da lært. Det gikk litt fort, for jeg var så innmari forelska.. Ikke lurt det nei.. men jeg er en impulsiv person som trodde jeg hadde møtt min tvillingsjel..

Så feil kan man ta..

Det er ikke noe problem med å få tak i en mann som er snill, rolig og bra i senga. Det er jo selvsagt ikke slik at det er kun de som er spik spenna gæerne som er gode i senga, det blir litt for dumt å tro i tilfelle.

Men problemet ditt er at det er andre kvaliteter du faller for, det at de er gode i senga, finner du først ut etterpå og da har du ellerede tatt valget og valgt feil.

Du må finne ut hva som er likt av kvaliteter på de mennene du faller for og rett og slett styre unna dem. Du velger feil gang etter gang og jeg er rimelig sikker på at du kommer til å velge feil gang etter gang fremover også. Slike som deg går på trynet til stadighet og lærer desverre ikke av det, fordi du ser etter galskapen og det er nettopp galskapen som gjør at du får problemer.

De er vel der gutter generelt ferdes. Utesteder, treninga, osv.

Dere må bare se lengre enn til den første og beste alkoholiserte voldsmannen dere får øye på.

Jeg er sikker på at alle kule menn er opptatte. Det er merkelig, jeg kjenner så mange kule damer som er ledige......

Jeg kjenner mange kule menn som er ledige.

Faktisk blir vi bare flere og flere om dagen :)

Det er det samme med damene, blir bare fler og fler ledige.

Uff, jeg begynner nok å bli litt lei av å være alene, det kommer i perioder. Eller kanskje det har noe med våren å gjøre :o)

Det er det samme med damene, blir bare fler og fler ledige.

Uff, jeg begynner nok å bli litt lei av å være alene, det kommer i perioder. Eller kanskje det har noe med våren å gjøre :o)

Det er våren, og du er ikke lei av å være alene. Du er bare kåt.

Det er helt normalt :)

Det er våren, og du er ikke lei av å være alene. Du er bare kåt.

Det er helt normalt :)

Betyr ikke det nesten det samme, å være kåt og være lei av å være alene ;o) Kunne tenkt meg litt selskap også da. Ha noen å finne på noe sammen med isteden for å sitte her på Dol dag ut og dag inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...