lilleLine Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 etter fem spontan aborter knekt psyke blir jeg sendt videre skal til rikshppitalet er det noen som vet hvor lang tid det tar før man kommer igang? skal også på ivf på volvat i morgn. for kosultasjon ang prøverør hvor lang tid tar det og komme igang privat noen som vet? allt dette med ivf er helt nytt for mag er det noen som har gode råd. trodde jeg skulle klare og lage barn selv. jeg klarer og lage dem men ikke holde på dem snufs!!! men det er desverre sjelden livet er rettferdig..... trøste kos til alle dere som prøver er under utredning føler med dere. kooos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97697-n%C3%A5-blir-jeg-videresendt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillda Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei lilleLine. på volvat tar det ikke lang tid,å komme i gang.Det er ikke noe vente tid.Er selv i gang med et forsøk der nå,selv om det koster en del mer å ta forsøket privat, er jeg godt fornøyd med volvat. Ønsker deg lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97697-n%C3%A5-blir-jeg-videresendt/#findComment-550581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleLine Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Hei lilleLine. på volvat tar det ikke lang tid,å komme i gang.Det er ikke noe vente tid.Er selv i gang med et forsøk der nå,selv om det koster en del mer å ta forsøket privat, er jeg godt fornøyd med volvat. Ønsker deg lykke til. hei hillda tusen takk for svaret det var en god trøst og høre at det ikke er lang vente tid. hvor langt er du i prossesen? vært morsomt og dele erfaring og tanker og felles ting. som sagt er dette nytt for meg. er det nytt for deg? har du noen gode råd tar jeg dem gjerne stoor koos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97697-n%C3%A5-blir-jeg-videresendt/#findComment-551167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Vil bare sende deg en stor klem og et riktig lykke til videre i prosessen. Når du har mistet så mange ganger, er det meget sannsynlig en grunn til det. Det er også sannsynlig at noe kan gjøres for å hjelpe deg slik at du kan fullføre et svangerskap. Har du søkt etter innlegget fra Sommernatt ? (Bruk søk i menyen øverst på siden) Hun hadde også en lang historie med mange aborter og div. feildiagnoser. Til slutt fant de ut at blodet i livmorveggen koagulerte, slik at embryo'ene ikke klarte å ta til seg næring. Dermed døde de raskt. Hun fikk blodfortynnende medisin, og dermed var alt i boks. Det kan være så lite som skal til. Og til slutt - pass på deg selv. Tenk på at alt det som ikke knekker deg, gjør deg sterkere. La ikke dette knekke deg. Du kommer til å få barn før eller siden - på den ene eller andre måten. Det tar bare litt ekstra tid. La det ikke gå ut over selvtilliten din - det er ikke galt med deg. Livet har bare bestemt seg for å gi deg noen ekstra utfordringer som du kommer til å vokse på og bli sterkere av. Lykke til videre ! Håper alt ordner seg, og at det ikke tar så lang tid for dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97697-n%C3%A5-blir-jeg-videresendt/#findComment-551264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleLine Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Vil bare sende deg en stor klem og et riktig lykke til videre i prosessen. Når du har mistet så mange ganger, er det meget sannsynlig en grunn til det. Det er også sannsynlig at noe kan gjøres for å hjelpe deg slik at du kan fullføre et svangerskap. Har du søkt etter innlegget fra Sommernatt ? (Bruk søk i menyen øverst på siden) Hun hadde også en lang historie med mange aborter og div. feildiagnoser. Til slutt fant de ut at blodet i livmorveggen koagulerte, slik at embryo'ene ikke klarte å ta til seg næring. Dermed døde de raskt. Hun fikk blodfortynnende medisin, og dermed var alt i boks. Det kan være så lite som skal til. Og til slutt - pass på deg selv. Tenk på at alt det som ikke knekker deg, gjør deg sterkere. La ikke dette knekke deg. Du kommer til å få barn før eller siden - på den ene eller andre måten. Det tar bare litt ekstra tid. La det ikke gå ut over selvtilliten din - det er ikke galt med deg. Livet har bare bestemt seg for å gi deg noen ekstra utfordringer som du kommer til å vokse på og bli sterkere av. Lykke til videre ! Håper alt ordner seg, og at det ikke tar så lang tid for dere. hei tillajo. tusen hejrtelig takk for svaret ditt fikk tak i sommernatt hun skal sende meg mail. jeg er så utrolig glad for at du tar deg tid til og svare det er god medisin i og hjelp andre glemmmer man litt sine egne problemer. håper det går bra for deg jeg vet ikke helt din status. men jeg ønsker deg allt godt i livet ditt. stooor koooos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97697-n%C3%A5-blir-jeg-videresendt/#findComment-552407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.