lava Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Hvor får vi sex-hjelp? Jeg og kona mi giftet oss for 8 år siden. Hele tiden hadde jeg en følelse av at alt ikke var slik det burde. En dag spurte jeg kona rett ut om hun likte at vi hadde sex. Da svarte hun at det gjorde hun ikke. Hun sier at hun ikke har seksuelle følelser i det hele tatt. Det var litt av en kalddush, men vi begynte å undersøke hvor vi kunne få hjelp. Det er nå over et år siden vi var til lege første gang, men ingenting har hent. Jeg føler at det ikke er rett at vi skal ha sex, når det bare er for meg. derfor har vi ikke ligget sammen på 15 måneder. Og det sliter på sinnet. Jeg er kjempeglad i kona mi, og vil ikke bytte, men jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer denne ensomheten. Hver kveld, når vi har lagt oss, ser jeg på det sovende annsiktet hennes, og da kommer lengselen for fullt. Hun sier at vi burde ligge sammen for min skyld, men jeg klarer ikke. Jeg synes det er prostitusjon innen ekteskapet, og det vil jeg ikke ha. Vi har tatt kontakt med lege, Refleks helse og div sammlivssider på internett, men har ikke fått hjelp eller svar. Derfor prøver vi igjen. Om det er noen som kan hjelpe oss med tips, er vi evig takknemmelige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 15. november 2000 Forfatter Del Skrevet 15. november 2000 Hvor får vi sex-hjelp? Jeg og kona mi giftet oss for 8 år siden. Hele tiden hadde jeg en følelse av at alt ikke var slik det burde. En dag spurte jeg kona rett ut om hun likte at vi hadde sex. Da svarte hun at det gjorde hun ikke. Hun sier at hun ikke har seksuelle følelser i det hele tatt. Det var litt av en kalddush, men vi begynte å undersøke hvor vi kunne få hjelp. Det er nå over et år siden vi var til lege første gang, men ingenting har hent. Jeg føler at det ikke er rett at vi skal ha sex, når det bare er for meg. derfor har vi ikke ligget sammen på 15 måneder. Og det sliter på sinnet. Jeg er kjempeglad i kona mi, og vil ikke bytte, men jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer denne ensomheten. Hver kveld, når vi har lagt oss, ser jeg på det sovende annsiktet hennes, og da kommer lengselen for fullt. Hun sier at vi burde ligge sammen for min skyld, men jeg klarer ikke. Jeg synes det er prostitusjon innen ekteskapet, og det vil jeg ikke ha. Vi har tatt kontakt med lege, Refleks helse og div sammlivssider på internett, men har ikke fått hjelp eller svar. Derfor prøver vi igjen. Om det er noen som kan hjelpe oss med tips, er vi evig takknemmelige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-51962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmlMars Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Høyrtes fortvilt ut. Heldigvis så har dama mi lyst, men ikkje så ofte som meg, noko som fører til at eg trur ho berre gir meg litt for mi skuld. Da brukar eg å få ein følelse av at eg har pressa ho til noko som ho ikkje ville, og det likar eg ikkje. Noko som gir meg ein idé om korleis du har (men på langt nær det samme). Men det skal eg ikkje bry meg om seier ho, for ho liker å gjøre det godt for meg, utan at eg eigentleg treng å gjøre gjengjeld (men det må eg jo berre av sjølvrespekt). Så kanskje du skal la ho være snill med deg for di skuld. Prøv å ikkje tenk for mykje på den dårlege samvittgheita som gnag der og da. Kanskje ho får lyst av å gjøre det godt for deg, og da kan du gjøre gjengjeld Men da dette er eit problem, burde du kanskje først og fremst gjøre noko som virkelig tente ho. Snakk med ho (du har sikkert gjort det, men...) om kva som er hennar fantasier og kva ho kan tenne på. Kanskje det er det som må til. Leve ut ein "farlig" fantasi? Ting som kan tenne ho vil være alt fra romantisk middag, varm oljemassasje og til kanskje lakk, lær og rå sex (med fleire?). Veit det er vanskelig å presse på mot nokon som du ikkje er trygg på vil ha sex. Men eit godt forhold treng også god sex idag, så skal dykk overleve, noko du vil, så må ikkje alt forbli uprøvd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmlMars Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Høyrtes fortvilt ut. Heldigvis så har dama mi lyst, men ikkje så ofte som meg, noko som fører til at eg trur ho berre gir meg litt for mi skuld. Da brukar eg å få ein følelse av at eg har pressa ho til noko som ho ikkje ville, og det likar eg ikkje. Noko som gir meg ein idé om korleis du har (men på langt nær det samme). Men det skal eg ikkje bry meg om seier ho, for ho liker å gjøre det godt for meg, utan at eg eigentleg treng å gjøre gjengjeld (men det må eg jo berre av sjølvrespekt). Så kanskje du skal la ho være snill med deg for di skuld. Prøv å ikkje tenk for mykje på den dårlege samvittgheita som gnag der og da. Kanskje ho får lyst av å gjøre det godt for deg, og da kan du gjøre gjengjeld Men da dette er eit problem, burde du kanskje først og fremst gjøre noko som virkelig tente ho. Snakk med ho (du har sikkert gjort det, men...) om kva som er hennar fantasier og kva ho kan tenne på. Kanskje det er det som må til. Leve ut ein "farlig" fantasi? Ting som kan tenne ho vil være alt fra romantisk middag, varm oljemassasje og til kanskje lakk, lær og rå sex (med fleire?). Veit det er vanskelig å presse på mot nokon som du ikkje er trygg på vil ha sex. Men eit godt forhold treng også god sex idag, så skal dykk overleve, noko du vil, så må ikkje alt forbli uprøvd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-51971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 15. november 2000 Forfatter Del Skrevet 15. november 2000 Høyrtes fortvilt ut. Heldigvis så har dama mi lyst, men ikkje så ofte som meg, noko som fører til at eg trur ho berre gir meg litt for mi skuld. Da brukar eg å få ein følelse av at eg har pressa ho til noko som ho ikkje ville, og det likar eg ikkje. Noko som gir meg ein idé om korleis du har (men på langt nær det samme). Men det skal eg ikkje bry meg om seier ho, for ho liker å gjøre det godt for meg, utan at eg eigentleg treng å gjøre gjengjeld (men det må eg jo berre av sjølvrespekt). Så kanskje du skal la ho være snill med deg for di skuld. Prøv å ikkje tenk for mykje på den dårlege samvittgheita som gnag der og da. Kanskje ho får lyst av å gjøre det godt for deg, og da kan du gjøre gjengjeld Men da dette er eit problem, burde du kanskje først og fremst gjøre noko som virkelig tente ho. Snakk med ho (du har sikkert gjort det, men...) om kva som er hennar fantasier og kva ho kan tenne på. Kanskje det er det som må til. Leve ut ein "farlig" fantasi? Ting som kan tenne ho vil være alt fra romantisk middag, varm oljemassasje og til kanskje lakk, lær og rå sex (med fleire?). Veit det er vanskelig å presse på mot nokon som du ikkje er trygg på vil ha sex. Men eit godt forhold treng også god sex idag, så skal dykk overleve, noko du vil, så må ikkje alt forbli uprøvd. TAKK FOR SVARET DITT. Det er første gangen jeg har fått et svar, og det varmer, men problemet er mer kompleks enn som så. Hun sier at hun ikke har seksuelle fantasier. Jeg tror mye av årsaken er at hun mistet sin far som barn, og at hennes mor aldrig har kunnet snakke om slike ting. Det er vanskelig å forstå, men tenk deg selv. Hva om man var kasterert. Da hadde man ingen seksuelle følelser eller behov. Det er det som har rammet min kone. Hun er følelsmessig kasterert, og må hjelpes ut av dette. Jeg klarer ikke å hjelpe henne med dette. Derfor er jeg ute etter tips hvor man kan henvende seg. Legen vil jo ikke hjelpe oss, selv om dette problemet rammer livskvaliteten til meg og min kone hardt. Men takk igjen for din omtanke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 15. november 2000 Forfatter Del Skrevet 15. november 2000 Høyrtes fortvilt ut. Heldigvis så har dama mi lyst, men ikkje så ofte som meg, noko som fører til at eg trur ho berre gir meg litt for mi skuld. Da brukar eg å få ein følelse av at eg har pressa ho til noko som ho ikkje ville, og det likar eg ikkje. Noko som gir meg ein idé om korleis du har (men på langt nær det samme). Men det skal eg ikkje bry meg om seier ho, for ho liker å gjøre det godt for meg, utan at eg eigentleg treng å gjøre gjengjeld (men det må eg jo berre av sjølvrespekt). Så kanskje du skal la ho være snill med deg for di skuld. Prøv å ikkje tenk for mykje på den dårlege samvittgheita som gnag der og da. Kanskje ho får lyst av å gjøre det godt for deg, og da kan du gjøre gjengjeld Men da dette er eit problem, burde du kanskje først og fremst gjøre noko som virkelig tente ho. Snakk med ho (du har sikkert gjort det, men...) om kva som er hennar fantasier og kva ho kan tenne på. Kanskje det er det som må til. Leve ut ein "farlig" fantasi? Ting som kan tenne ho vil være alt fra romantisk middag, varm oljemassasje og til kanskje lakk, lær og rå sex (med fleire?). Veit det er vanskelig å presse på mot nokon som du ikkje er trygg på vil ha sex. Men eit godt forhold treng også god sex idag, så skal dykk overleve, noko du vil, så må ikkje alt forbli uprøvd. TAKK FOR SVARET DITT. Det er første gangen jeg har fått et svar, og det varmer, men problemet er mer kompleks enn som så. Hun sier at hun ikke har seksuelle fantasier. Jeg tror mye av årsaken er at hun mistet sin far som barn, og at hennes mor aldrig har kunnet snakke om slike ting. Det er vanskelig å forstå, men tenk deg selv. Hva om man var kasterert. Da hadde man ingen seksuelle følelser eller behov. Det er det som har rammet min kone. Hun er følelsmessig kasterert, og må hjelpes ut av dette. Jeg klarer ikke å hjelpe henne med dette. Derfor er jeg ute etter tips hvor man kan henvende seg. Legen vil jo ikke hjelpe oss, selv om dette problemet rammer livskvaliteten til meg og min kone hardt. Men takk igjen for din omtanke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-51979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Jeg synes det er flott du respekterer henne for dette. Kan dere gå i terapi sammen, dette kan være løsningen? Mulig hun har " sperrer" i forhold til sex? Lykke til!! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Jeg synes det er flott du respekterer henne for dette. Kan dere gå i terapi sammen, dette kan være løsningen? Mulig hun har " sperrer" i forhold til sex? Lykke til!! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-51983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 15. november 2000 Forfatter Del Skrevet 15. november 2000 Jeg synes det er flott du respekterer henne for dette. Kan dere gå i terapi sammen, dette kan være løsningen? Mulig hun har " sperrer" i forhold til sex? Lykke til!! Vennlig hilsen Hei tjorven. Takk for svaret ditt. Terapi begynte vi på, men vi flyttet, og fikk ikke fullført. Nå bor vi slik til, at terapi med oppmøte, er vanskelig å organisere for oss begge samtidig. Men at sperren finnes, det vet jeg. Jeg vet også at dette er et felles problem, ikke bare konas. Så behovet finnes nok for oss begge. Takk for omtanken din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 15. november 2000 Forfatter Del Skrevet 15. november 2000 Jeg synes det er flott du respekterer henne for dette. Kan dere gå i terapi sammen, dette kan være løsningen? Mulig hun har " sperrer" i forhold til sex? Lykke til!! Vennlig hilsen Hei tjorven. Takk for svaret ditt. Terapi begynte vi på, men vi flyttet, og fikk ikke fullført. Nå bor vi slik til, at terapi med oppmøte, er vanskelig å organisere for oss begge samtidig. Men at sperren finnes, det vet jeg. Jeg vet også at dette er et felles problem, ikke bare konas. Så behovet finnes nok for oss begge. Takk for omtanken din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-52016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Ingen enkel sak, kjære venner. Mangel på lystfølelse og kåthet er ikke lett å behandle. Hun sier at hun gjerne vil gi deg seksuell glede, men at hun selv ikke har kapasitet tilå kjenne lyst. Du klarer ikke å ta imot henne når hun ikke er tent på deg. Det er lettå forstå, som du selv sier, at du føler det nærmest som å gå til en prostituert. Du vil at hun skal være tent og lysten på deg. Men det klarer hun ikke, uvisst av hvilken årsak. Men som du selv sier, det har sannsynligvis dype røtter tilbake i hennes liv. Og her kan vi filosofere frem og tilbake, uten noen gang å få sikre svar. Mitt råd til deg er å ta imot hennes tilbud, hygg deg med henne. Du skal ikke se bort fra at hun en dag kan våkne fra sin tornerosesøvn. Mitt poeng er at enkelte kvinner trenger på bli "tatt" for å våkne seksuelt. Hvorfor ? Jo for ved å bli "tatt" fratas de "ansvaret" for det seksuelle, og da behøver de ikke å føle skyld og skam. For de er jo "tatt". Det motsatte er nemlig at deres egen seksuelle aktivitet virker angstskapende på dem og utløse derfor blommering av seksuelle følelser. Så forsøk å "ta" henne.La oss høre hvordan det går. Jeg mener ikke at du skal voldta henne, men vær aktiv, forsyn deg så godt du kan. Jeg vil ikke bli forundret om hun underveis våkner til liv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Ingen enkel sak, kjære venner. Mangel på lystfølelse og kåthet er ikke lett å behandle. Hun sier at hun gjerne vil gi deg seksuell glede, men at hun selv ikke har kapasitet tilå kjenne lyst. Du klarer ikke å ta imot henne når hun ikke er tent på deg. Det er lettå forstå, som du selv sier, at du føler det nærmest som å gå til en prostituert. Du vil at hun skal være tent og lysten på deg. Men det klarer hun ikke, uvisst av hvilken årsak. Men som du selv sier, det har sannsynligvis dype røtter tilbake i hennes liv. Og her kan vi filosofere frem og tilbake, uten noen gang å få sikre svar. Mitt råd til deg er å ta imot hennes tilbud, hygg deg med henne. Du skal ikke se bort fra at hun en dag kan våkne fra sin tornerosesøvn. Mitt poeng er at enkelte kvinner trenger på bli "tatt" for å våkne seksuelt. Hvorfor ? Jo for ved å bli "tatt" fratas de "ansvaret" for det seksuelle, og da behøver de ikke å føle skyld og skam. For de er jo "tatt". Det motsatte er nemlig at deres egen seksuelle aktivitet virker angstskapende på dem og utløse derfor blommering av seksuelle følelser. Så forsøk å "ta" henne.La oss høre hvordan det går. Jeg mener ikke at du skal voldta henne, men vær aktiv, forsyn deg så godt du kan. Jeg vil ikke bli forundret om hun underveis våkner til liv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-52043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 15. november 2000 Forfatter Del Skrevet 15. november 2000 Ingen enkel sak, kjære venner. Mangel på lystfølelse og kåthet er ikke lett å behandle. Hun sier at hun gjerne vil gi deg seksuell glede, men at hun selv ikke har kapasitet tilå kjenne lyst. Du klarer ikke å ta imot henne når hun ikke er tent på deg. Det er lettå forstå, som du selv sier, at du føler det nærmest som å gå til en prostituert. Du vil at hun skal være tent og lysten på deg. Men det klarer hun ikke, uvisst av hvilken årsak. Men som du selv sier, det har sannsynligvis dype røtter tilbake i hennes liv. Og her kan vi filosofere frem og tilbake, uten noen gang å få sikre svar. Mitt råd til deg er å ta imot hennes tilbud, hygg deg med henne. Du skal ikke se bort fra at hun en dag kan våkne fra sin tornerosesøvn. Mitt poeng er at enkelte kvinner trenger på bli "tatt" for å våkne seksuelt. Hvorfor ? Jo for ved å bli "tatt" fratas de "ansvaret" for det seksuelle, og da behøver de ikke å føle skyld og skam. For de er jo "tatt". Det motsatte er nemlig at deres egen seksuelle aktivitet virker angstskapende på dem og utløse derfor blommering av seksuelle følelser. Så forsøk å "ta" henne.La oss høre hvordan det går. Jeg mener ikke at du skal voldta henne, men vær aktiv, forsyn deg så godt du kan. Jeg vil ikke bli forundret om hun underveis våkner til liv. Tusen takk for ditt råd. Det skal jeg diskutere med henne. Du skal få vite hvordan det går. Takk igjen!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 15. november 2000 Forfatter Del Skrevet 15. november 2000 Ingen enkel sak, kjære venner. Mangel på lystfølelse og kåthet er ikke lett å behandle. Hun sier at hun gjerne vil gi deg seksuell glede, men at hun selv ikke har kapasitet tilå kjenne lyst. Du klarer ikke å ta imot henne når hun ikke er tent på deg. Det er lettå forstå, som du selv sier, at du føler det nærmest som å gå til en prostituert. Du vil at hun skal være tent og lysten på deg. Men det klarer hun ikke, uvisst av hvilken årsak. Men som du selv sier, det har sannsynligvis dype røtter tilbake i hennes liv. Og her kan vi filosofere frem og tilbake, uten noen gang å få sikre svar. Mitt råd til deg er å ta imot hennes tilbud, hygg deg med henne. Du skal ikke se bort fra at hun en dag kan våkne fra sin tornerosesøvn. Mitt poeng er at enkelte kvinner trenger på bli "tatt" for å våkne seksuelt. Hvorfor ? Jo for ved å bli "tatt" fratas de "ansvaret" for det seksuelle, og da behøver de ikke å føle skyld og skam. For de er jo "tatt". Det motsatte er nemlig at deres egen seksuelle aktivitet virker angstskapende på dem og utløse derfor blommering av seksuelle følelser. Så forsøk å "ta" henne.La oss høre hvordan det går. Jeg mener ikke at du skal voldta henne, men vær aktiv, forsyn deg så godt du kan. Jeg vil ikke bli forundret om hun underveis våkner til liv. Tusen takk for ditt råd. Det skal jeg diskutere med henne. Du skal få vite hvordan det går. Takk igjen!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-52080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mortilfire Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Dette er et av de temaer jeg har vært opptatt av, men vet ikke om jeg kan råde fremmede. Jeg ville trenge å vite - alderen deres? - har dere barn? - hvordan er hverdagen deres - jobb? - andre problemer i hverdagen? - har hatt tidligere sex. partnere ? Hvis dere kan skaffe tid og rom til romantiske og fortrolige øyeblikk, ville jeg foreslå en periode hvor du gikk inn for å vise henne at man kan ha sex uten samleie, og la henne være passiv nytende. Kyss henne over det hele. Hvis hun nyter det vil hun savne denne gode nytelsen og bli motivert for å yte noe tilbake. Og dettte er en annen villighet enn den du snakker om! Dette var bare en innledning til en stor kunstart! Har dere lest boka 'Kjærlighetens tao'? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mortilfire Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Dette er et av de temaer jeg har vært opptatt av, men vet ikke om jeg kan råde fremmede. Jeg ville trenge å vite - alderen deres? - har dere barn? - hvordan er hverdagen deres - jobb? - andre problemer i hverdagen? - har hatt tidligere sex. partnere ? Hvis dere kan skaffe tid og rom til romantiske og fortrolige øyeblikk, ville jeg foreslå en periode hvor du gikk inn for å vise henne at man kan ha sex uten samleie, og la henne være passiv nytende. Kyss henne over det hele. Hvis hun nyter det vil hun savne denne gode nytelsen og bli motivert for å yte noe tilbake. Og dettte er en annen villighet enn den du snakker om! Dette var bare en innledning til en stor kunstart! Har dere lest boka 'Kjærlighetens tao'? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-52108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Øh enkelte kvinner trenger å bli "tatt" for å våkne seksuelt? Dette kan oxo slå andre vei, jeg er sjokkert over svaret ditt. Er du ikke riktig klok eller? Jeg vil ikke anbefale lava å gjøre dette!! Har du erfaring i dette siden du utaler deg slik? Mvh en sjokkert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Øh enkelte kvinner trenger å bli "tatt" for å våkne seksuelt? Dette kan oxo slå andre vei, jeg er sjokkert over svaret ditt. Er du ikke riktig klok eller? Jeg vil ikke anbefale lava å gjøre dette!! Har du erfaring i dette siden du utaler deg slik? Mvh en sjokkert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-52110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Øh enkelte kvinner trenger å bli "tatt" for å våkne seksuelt? Dette kan oxo slå andre vei, jeg er sjokkert over svaret ditt. Er du ikke riktig klok eller? Jeg vil ikke anbefale lava å gjøre dette!! Har du erfaring i dette siden du utaler deg slik? Mvh en sjokkert Det kan ligge mange grunner bak dette at hun ikke føler lyst eller har kapasitet til å kjenne lysten. Men å "ta" henne slik du beskriver i ditt innlegg er jo overtramp av hennes følelser! Det er mange mennesker som føler det at seksualitet er et tabuområdet, og grunnen er nok forskjellige. Du skriver forsyn deg så godt du kan, dette er et menneske og ikke et dyr det er snakk om. Kanskje hun føler seg utrygg på området, hva vet vi, og hvis det da blir gitt råd om at hun bør bli " tatt" vil hun da ikke føle seg enda mer utrygg?! Du skriver at du ikke vil bli forundret om hun våkner underveis, hva om hun ikke gjør det, er det verdt dette? Kjærlighet og seksuell tiltrekning skal jo være gjensidig, noe fint mellom partnere. Jeg ville ikke satt ekteskapet på spill for dette! mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-45237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Øh enkelte kvinner trenger å bli "tatt" for å våkne seksuelt? Dette kan oxo slå andre vei, jeg er sjokkert over svaret ditt. Er du ikke riktig klok eller? Jeg vil ikke anbefale lava å gjøre dette!! Har du erfaring i dette siden du utaler deg slik? Mvh en sjokkert Det kan ligge mange grunner bak dette at hun ikke føler lyst eller har kapasitet til å kjenne lysten. Men å "ta" henne slik du beskriver i ditt innlegg er jo overtramp av hennes følelser! Det er mange mennesker som føler det at seksualitet er et tabuområdet, og grunnen er nok forskjellige. Du skriver forsyn deg så godt du kan, dette er et menneske og ikke et dyr det er snakk om. Kanskje hun føler seg utrygg på området, hva vet vi, og hvis det da blir gitt råd om at hun bør bli " tatt" vil hun da ikke føle seg enda mer utrygg?! Du skriver at du ikke vil bli forundret om hun våkner underveis, hva om hun ikke gjør det, er det verdt dette? Kjærlighet og seksuell tiltrekning skal jo være gjensidig, noe fint mellom partnere. Jeg ville ikke satt ekteskapet på spill for dette! mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/#findComment-52113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.