Tjorven Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Jeg føler det er best jeg gir meg i denne diskusjonen. Mulig eg er feig, men det får så være. Feilen med meg er at eg blir for ” engasjert” og det skjedde vel i dette innlegget. Men det er ikkje dermed sagt at eg er enig i måten Bernhold Grunfields måte å løse dette på, da det er så individuelt fra menneske til menneske. En ting er sikkert, det finnes utveier og løsninger på slike problemer som er nevnt her, det er bare å finne den rette. Og det er her jeg føler eg ikkje burde bidra, grunnet at det vil bli for personlig, eg vil rett og slett ikkje utgi meg selv, for det er jo det eg gjør å svare ut i fra det jeg føler ville være rett fra min synsvinkel. Da eg først leste starten av dette innlegget ble eg overrasket over at det var en mann som tok hensyn til sin kones manglende sekslyst, og dem finner man ikkje mange av er min erfaring. Så at det finnes myke og hensynsfulle menn i samfunnet er bra synes jeg. Ønsker dere lykke til med dette, håper det ordner seg for dere! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Jeg føler det er best jeg gir meg i denne diskusjonen. Mulig eg er feig, men det får så være. Feilen med meg er at eg blir for ” engasjert” og det skjedde vel i dette innlegget. Men det er ikkje dermed sagt at eg er enig i måten Bernhold Grunfields måte å løse dette på, da det er så individuelt fra menneske til menneske. En ting er sikkert, det finnes utveier og løsninger på slike problemer som er nevnt her, det er bare å finne den rette. Og det er her jeg føler eg ikkje burde bidra, grunnet at det vil bli for personlig, eg vil rett og slett ikkje utgi meg selv, for det er jo det eg gjør å svare ut i fra det jeg føler ville være rett fra min synsvinkel. Da eg først leste starten av dette innlegget ble eg overrasket over at det var en mann som tok hensyn til sin kones manglende sekslyst, og dem finner man ikkje mange av er min erfaring. Så at det finnes myke og hensynsfulle menn i samfunnet er bra synes jeg. Ønsker dere lykke til med dette, håper det ordner seg for dere! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 16. november 2000 Forfatter Del Skrevet 16. november 2000 Vel, dette er kanskje litt av en forenkling. Hvis du mener at vi er avanserte dyr, så betyr det i hvert fall et kvantesprang fra våre nærmeste slektninger i dyreriket til oss. Noen vil kanskje si at vi er så komplisert bygget psykisk at det er nødt til å bli konflikter av det, uansett hvor mye vi er religiøst påvirket eller ikke. Vi kan ikke bare la våre dyriske instinkter få fritt utløp. Det vil føre til et følelsesmessig kaos, som kanskje ikke minst vil kunne gå ut over kvinnen, som jo biologisk er så stekt knyttet til omsorgen for avkommet. Vår seksualitet har utvilsomt mye av biologien i seg. Våre drifter er i første rekke biologisk fundert, men fordi vi har flyttet en god del av kontrollen med seksualiteten fra det hormonelle til hjernen, så har vi på samme gang fått til en frigjøring men også en komplisering som gjør mange menneskers liv vanskelig. Hei igjen Berthold Grunfeld! Jeg er svært glad for at du viser interesse for våre problemer. Jeg skal nå prøve å svare på de spørsmål du stiller. Om hun har sitt private seksuelle liv? Ja det tror jeg at hun har. Når vi elsker, er den eneste måten hun kan få tilfredstillelse på, er å beføle seg selv. Hun lukker øynene, og jeg føler at hun stenger ute meg og det som skjer med oss. Jeg har spurt henne hvorfor, men hun kan ikke gi meg svar på det. Det var kanskje litt enkelt av meg å hevde at mennesker er dyr, og at det ikke er forskjeller. Dette standpunkt er nok fargelakt av mitt syn på religion, og svaret er nok ikke så enkelt. De fleste av oss har jo en sperre mellom inpulsiv tanke, og handling. Det er vel den største forskjellen skulle jeg tro. Om vi skulle ha gjennomført alt det vi daglig tenker, hadde det blitt en fryktelig verden. Det er riktig som du sier at min depresjon ikke bare hadde med vårt manglende seksualliv. Det var også andre teng i livene våre som gjord det. Dette er et tilbakelakt stadium. Jeg fikk hjelp av helsevesnet, da jeg oppdaget at jeg trengte hjelp. Og jeg påstår at jeg kom ut av depresjonen som en lykkeligere mann, og med en erfaring rikere. At sex er tabu er triste greier. Jeg kommer fra en frispråklig familie, hvor vi snakket om det meste. Også sex. Det er en ting jeg vil føre videre til våre barn, fordi jeg synes det er viktig. Hvordan mennesker kan tie om en ting som har så stor betydning for livskvaliteten, er mer enn jeg kan forstå. Jeg er spesiellt glad for at du mente det var ting jeg kunne forandre hoss meg selv. Det gjør det lettere for kona å akseptere at det ikke bare er hennes skyld. For det er jo vårt problem, ikke konas. Jeg skal prøve å ikke være så mye tøffel. Har aldrig tenkt at det kunne ha noe med saken å gjøre. Takk igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 16. november 2000 Forfatter Del Skrevet 16. november 2000 Vel, dette er kanskje litt av en forenkling. Hvis du mener at vi er avanserte dyr, så betyr det i hvert fall et kvantesprang fra våre nærmeste slektninger i dyreriket til oss. Noen vil kanskje si at vi er så komplisert bygget psykisk at det er nødt til å bli konflikter av det, uansett hvor mye vi er religiøst påvirket eller ikke. Vi kan ikke bare la våre dyriske instinkter få fritt utløp. Det vil føre til et følelsesmessig kaos, som kanskje ikke minst vil kunne gå ut over kvinnen, som jo biologisk er så stekt knyttet til omsorgen for avkommet. Vår seksualitet har utvilsomt mye av biologien i seg. Våre drifter er i første rekke biologisk fundert, men fordi vi har flyttet en god del av kontrollen med seksualiteten fra det hormonelle til hjernen, så har vi på samme gang fått til en frigjøring men også en komplisering som gjør mange menneskers liv vanskelig. Hei igjen Berthold Grunfeld! Jeg er svært glad for at du viser interesse for våre problemer. Jeg skal nå prøve å svare på de spørsmål du stiller. Om hun har sitt private seksuelle liv? Ja det tror jeg at hun har. Når vi elsker, er den eneste måten hun kan få tilfredstillelse på, er å beføle seg selv. Hun lukker øynene, og jeg føler at hun stenger ute meg og det som skjer med oss. Jeg har spurt henne hvorfor, men hun kan ikke gi meg svar på det. Det var kanskje litt enkelt av meg å hevde at mennesker er dyr, og at det ikke er forskjeller. Dette standpunkt er nok fargelakt av mitt syn på religion, og svaret er nok ikke så enkelt. De fleste av oss har jo en sperre mellom inpulsiv tanke, og handling. Det er vel den største forskjellen skulle jeg tro. Om vi skulle ha gjennomført alt det vi daglig tenker, hadde det blitt en fryktelig verden. Det er riktig som du sier at min depresjon ikke bare hadde med vårt manglende seksualliv. Det var også andre teng i livene våre som gjord det. Dette er et tilbakelakt stadium. Jeg fikk hjelp av helsevesnet, da jeg oppdaget at jeg trengte hjelp. Og jeg påstår at jeg kom ut av depresjonen som en lykkeligere mann, og med en erfaring rikere. At sex er tabu er triste greier. Jeg kommer fra en frispråklig familie, hvor vi snakket om det meste. Også sex. Det er en ting jeg vil føre videre til våre barn, fordi jeg synes det er viktig. Hvordan mennesker kan tie om en ting som har så stor betydning for livskvaliteten, er mer enn jeg kan forstå. Jeg er spesiellt glad for at du mente det var ting jeg kunne forandre hoss meg selv. Det gjør det lettere for kona å akseptere at det ikke bare er hennes skyld. For det er jo vårt problem, ikke konas. Jeg skal prøve å ikke være så mye tøffel. Har aldrig tenkt at det kunne ha noe med saken å gjøre. Takk igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Hei igjen Berthold Grunfeld! Jeg er svært glad for at du viser interesse for våre problemer. Jeg skal nå prøve å svare på de spørsmål du stiller. Om hun har sitt private seksuelle liv? Ja det tror jeg at hun har. Når vi elsker, er den eneste måten hun kan få tilfredstillelse på, er å beføle seg selv. Hun lukker øynene, og jeg føler at hun stenger ute meg og det som skjer med oss. Jeg har spurt henne hvorfor, men hun kan ikke gi meg svar på det. Det var kanskje litt enkelt av meg å hevde at mennesker er dyr, og at det ikke er forskjeller. Dette standpunkt er nok fargelakt av mitt syn på religion, og svaret er nok ikke så enkelt. De fleste av oss har jo en sperre mellom inpulsiv tanke, og handling. Det er vel den største forskjellen skulle jeg tro. Om vi skulle ha gjennomført alt det vi daglig tenker, hadde det blitt en fryktelig verden. Det er riktig som du sier at min depresjon ikke bare hadde med vårt manglende seksualliv. Det var også andre teng i livene våre som gjord det. Dette er et tilbakelakt stadium. Jeg fikk hjelp av helsevesnet, da jeg oppdaget at jeg trengte hjelp. Og jeg påstår at jeg kom ut av depresjonen som en lykkeligere mann, og med en erfaring rikere. At sex er tabu er triste greier. Jeg kommer fra en frispråklig familie, hvor vi snakket om det meste. Også sex. Det er en ting jeg vil føre videre til våre barn, fordi jeg synes det er viktig. Hvordan mennesker kan tie om en ting som har så stor betydning for livskvaliteten, er mer enn jeg kan forstå. Jeg er spesiellt glad for at du mente det var ting jeg kunne forandre hoss meg selv. Det gjør det lettere for kona å akseptere at det ikke bare er hennes skyld. For det er jo vårt problem, ikke konas. Jeg skal prøve å ikke være så mye tøffel. Har aldrig tenkt at det kunne ha noe med saken å gjøre. Takk igjen. Huff, hadde jeg blitt spurt om hvorfor jeg lukket øynene etc. hadde jeg i alle fall fått sperring! Kanskje du spør for mye? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Hei igjen Berthold Grunfeld! Jeg er svært glad for at du viser interesse for våre problemer. Jeg skal nå prøve å svare på de spørsmål du stiller. Om hun har sitt private seksuelle liv? Ja det tror jeg at hun har. Når vi elsker, er den eneste måten hun kan få tilfredstillelse på, er å beføle seg selv. Hun lukker øynene, og jeg føler at hun stenger ute meg og det som skjer med oss. Jeg har spurt henne hvorfor, men hun kan ikke gi meg svar på det. Det var kanskje litt enkelt av meg å hevde at mennesker er dyr, og at det ikke er forskjeller. Dette standpunkt er nok fargelakt av mitt syn på religion, og svaret er nok ikke så enkelt. De fleste av oss har jo en sperre mellom inpulsiv tanke, og handling. Det er vel den største forskjellen skulle jeg tro. Om vi skulle ha gjennomført alt det vi daglig tenker, hadde det blitt en fryktelig verden. Det er riktig som du sier at min depresjon ikke bare hadde med vårt manglende seksualliv. Det var også andre teng i livene våre som gjord det. Dette er et tilbakelakt stadium. Jeg fikk hjelp av helsevesnet, da jeg oppdaget at jeg trengte hjelp. Og jeg påstår at jeg kom ut av depresjonen som en lykkeligere mann, og med en erfaring rikere. At sex er tabu er triste greier. Jeg kommer fra en frispråklig familie, hvor vi snakket om det meste. Også sex. Det er en ting jeg vil føre videre til våre barn, fordi jeg synes det er viktig. Hvordan mennesker kan tie om en ting som har så stor betydning for livskvaliteten, er mer enn jeg kan forstå. Jeg er spesiellt glad for at du mente det var ting jeg kunne forandre hoss meg selv. Det gjør det lettere for kona å akseptere at det ikke bare er hennes skyld. For det er jo vårt problem, ikke konas. Jeg skal prøve å ikke være så mye tøffel. Har aldrig tenkt at det kunne ha noe med saken å gjøre. Takk igjen. Huff, hadde jeg blitt spurt om hvorfor jeg lukket øynene etc. hadde jeg i alle fall fått sperring! Kanskje du spør for mye? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 16. november 2000 Forfatter Del Skrevet 16. november 2000 Jeg føler det er best jeg gir meg i denne diskusjonen. Mulig eg er feig, men det får så være. Feilen med meg er at eg blir for ” engasjert” og det skjedde vel i dette innlegget. Men det er ikkje dermed sagt at eg er enig i måten Bernhold Grunfields måte å løse dette på, da det er så individuelt fra menneske til menneske. En ting er sikkert, det finnes utveier og løsninger på slike problemer som er nevnt her, det er bare å finne den rette. Og det er her jeg føler eg ikkje burde bidra, grunnet at det vil bli for personlig, eg vil rett og slett ikkje utgi meg selv, for det er jo det eg gjør å svare ut i fra det jeg føler ville være rett fra min synsvinkel. Da eg først leste starten av dette innlegget ble eg overrasket over at det var en mann som tok hensyn til sin kones manglende sekslyst, og dem finner man ikkje mange av er min erfaring. Så at det finnes myke og hensynsfulle menn i samfunnet er bra synes jeg. Ønsker dere lykke til med dette, håper det ordner seg for dere! Vennlig hilsen Takk igjen Tjorven! Jeg skjønner at du blir engasjert. Det er jo det som er formålet med min hevnendelse. Jeg takker også for din støtte til min væremåte, men detn væremåten har ikke løst problemet vårt. Jeg har prøvet i mange år å hjelpe min kone. Jeg har bare aldrig fått det til. Jeg er enig om at i et normalt seksuelt forhold, er den viktigste tingen hennsyn. Men det min kone og jeg prøver å gjøre, er å løse følelsmessige problemer på en intrligent måte. Kona er alt annet enn dum, og hun vet at hun har handbrekket på. Men følelser er noe annet. Å løse problemene på en "røff" måte, er også i strid med min natur, men vi MÅ løse problemet. Og da får det heller være ubehagelig en stund. Å stikke hodet i sanden løser ihvertfall ingenting. Det er nettopp av hensynet til hverandre, at vi er villige til å gjøre ting som strider mot vår natur. Håper at du fortsetter å komme med dine innspill, for de er nyttige de også. Berthold Grunfeld er en kunskapsrik mann, men han har ikke enerett på sannheter, noe jeg tror han er enig med meg i. Så om du vil komme med flere tips, er jeg svært glad for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 16. november 2000 Forfatter Del Skrevet 16. november 2000 Jeg føler det er best jeg gir meg i denne diskusjonen. Mulig eg er feig, men det får så være. Feilen med meg er at eg blir for ” engasjert” og det skjedde vel i dette innlegget. Men det er ikkje dermed sagt at eg er enig i måten Bernhold Grunfields måte å løse dette på, da det er så individuelt fra menneske til menneske. En ting er sikkert, det finnes utveier og løsninger på slike problemer som er nevnt her, det er bare å finne den rette. Og det er her jeg føler eg ikkje burde bidra, grunnet at det vil bli for personlig, eg vil rett og slett ikkje utgi meg selv, for det er jo det eg gjør å svare ut i fra det jeg føler ville være rett fra min synsvinkel. Da eg først leste starten av dette innlegget ble eg overrasket over at det var en mann som tok hensyn til sin kones manglende sekslyst, og dem finner man ikkje mange av er min erfaring. Så at det finnes myke og hensynsfulle menn i samfunnet er bra synes jeg. Ønsker dere lykke til med dette, håper det ordner seg for dere! Vennlig hilsen Takk igjen Tjorven! Jeg skjønner at du blir engasjert. Det er jo det som er formålet med min hevnendelse. Jeg takker også for din støtte til min væremåte, men detn væremåten har ikke løst problemet vårt. Jeg har prøvet i mange år å hjelpe min kone. Jeg har bare aldrig fått det til. Jeg er enig om at i et normalt seksuelt forhold, er den viktigste tingen hennsyn. Men det min kone og jeg prøver å gjøre, er å løse følelsmessige problemer på en intrligent måte. Kona er alt annet enn dum, og hun vet at hun har handbrekket på. Men følelser er noe annet. Å løse problemene på en "røff" måte, er også i strid med min natur, men vi MÅ løse problemet. Og da får det heller være ubehagelig en stund. Å stikke hodet i sanden løser ihvertfall ingenting. Det er nettopp av hensynet til hverandre, at vi er villige til å gjøre ting som strider mot vår natur. Håper at du fortsetter å komme med dine innspill, for de er nyttige de også. Berthold Grunfeld er en kunskapsrik mann, men han har ikke enerett på sannheter, noe jeg tror han er enig med meg i. Så om du vil komme med flere tips, er jeg svært glad for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hawkwind Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Håper ikke jeg gjentar noen her nå - denne tråden var såpass lang at jeg ikke tok meg tid til å lese absolutt alt her... Jeg har egentlig bare et lite spørsmål til ettertanke - er din kone glad i sin egen kropp? Liker hun å få massert skuldrene, bli klødd på ryggen, å oppleve fysisk nærhet med deg? Eller blir det oppfattet som seksuelt "press"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hawkwind Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Håper ikke jeg gjentar noen her nå - denne tråden var såpass lang at jeg ikke tok meg tid til å lese absolutt alt her... Jeg har egentlig bare et lite spørsmål til ettertanke - er din kone glad i sin egen kropp? Liker hun å få massert skuldrene, bli klødd på ryggen, å oppleve fysisk nærhet med deg? Eller blir det oppfattet som seksuelt "press"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 16. november 2000 Forfatter Del Skrevet 16. november 2000 Håper ikke jeg gjentar noen her nå - denne tråden var såpass lang at jeg ikke tok meg tid til å lese absolutt alt her... Jeg har egentlig bare et lite spørsmål til ettertanke - er din kone glad i sin egen kropp? Liker hun å få massert skuldrene, bli klødd på ryggen, å oppleve fysisk nærhet med deg? Eller blir det oppfattet som seksuelt "press"? Hei hawkwind! Svaret er både ja og nei. Hun liker å bli klødd på ryggen, og å bli stelt med. Men hun liker ikke berøringer som kan virke som seksuelle signaler. Takk for at du tar deg tid til dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 16. november 2000 Forfatter Del Skrevet 16. november 2000 Håper ikke jeg gjentar noen her nå - denne tråden var såpass lang at jeg ikke tok meg tid til å lese absolutt alt her... Jeg har egentlig bare et lite spørsmål til ettertanke - er din kone glad i sin egen kropp? Liker hun å få massert skuldrene, bli klødd på ryggen, å oppleve fysisk nærhet med deg? Eller blir det oppfattet som seksuelt "press"? Hei hawkwind! Svaret er både ja og nei. Hun liker å bli klødd på ryggen, og å bli stelt med. Men hun liker ikke berøringer som kan virke som seksuelle signaler. Takk for at du tar deg tid til dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hawkwind Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Hei hawkwind! Svaret er både ja og nei. Hun liker å bli klødd på ryggen, og å bli stelt med. Men hun liker ikke berøringer som kan virke som seksuelle signaler. Takk for at du tar deg tid til dette. Jeg hadde lignende, men dog ikke på langt nær så alvorlige, problemer med min kone. Problemet hos oss var at hun ikke var trygg på sin egen seksualitet; og hadde en inngrodd holdning til at mannen skulle ta initiativet. Hun hadde begynt å løse opp i dette problemet før hun traff meg, så vi trengte egentlig ikke å jobbe så mye for å få klarert ut restene av problemet. Jeg vil tro at din kone ville hatt mye utbytte av å prate med en kvinnelig fagperson; Berthold vet kanskje om noen dere kan kontakte? Tror kanskje din kone og vil kunne trenge å lære seg at det er lov til å nyte alle livets gelder - at det ikke kun er det seksuelle hun har satt opp egne grenser for hva som er "tillatt"? Jeg sitter ihvertfall med en magefølelse om at din kone ser på livet generelt sett som noe som innebærer mer plikt enn moro - eller leser jeg signalene helt feil nå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hawkwind Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Hei hawkwind! Svaret er både ja og nei. Hun liker å bli klødd på ryggen, og å bli stelt med. Men hun liker ikke berøringer som kan virke som seksuelle signaler. Takk for at du tar deg tid til dette. Jeg hadde lignende, men dog ikke på langt nær så alvorlige, problemer med min kone. Problemet hos oss var at hun ikke var trygg på sin egen seksualitet; og hadde en inngrodd holdning til at mannen skulle ta initiativet. Hun hadde begynt å løse opp i dette problemet før hun traff meg, så vi trengte egentlig ikke å jobbe så mye for å få klarert ut restene av problemet. Jeg vil tro at din kone ville hatt mye utbytte av å prate med en kvinnelig fagperson; Berthold vet kanskje om noen dere kan kontakte? Tror kanskje din kone og vil kunne trenge å lære seg at det er lov til å nyte alle livets gelder - at det ikke kun er det seksuelle hun har satt opp egne grenser for hva som er "tillatt"? Jeg sitter ihvertfall med en magefølelse om at din kone ser på livet generelt sett som noe som innebærer mer plikt enn moro - eller leser jeg signalene helt feil nå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Har tenkt en del på dette her og lurer på et par ting: Har du lagt merke til om hun gråter eller tekker seg unna når dere har hatt samleie? * var bare noe jeg tenkte på* Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 17. november 2000 Del Skrevet 17. november 2000 Har tenkt en del på dette her og lurer på et par ting: Har du lagt merke til om hun gråter eller tekker seg unna når dere har hatt samleie? * var bare noe jeg tenkte på* Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 18. november 2000 Forfatter Del Skrevet 18. november 2000 Har tenkt en del på dette her og lurer på et par ting: Har du lagt merke til om hun gråter eller tekker seg unna når dere har hatt samleie? * var bare noe jeg tenkte på* Vennlig hilsen Nei Tjorven. Det gjør hun ikke. Fint at du er med ennå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-45948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lava Skrevet 18. november 2000 Forfatter Del Skrevet 18. november 2000 Har tenkt en del på dette her og lurer på et par ting: Har du lagt merke til om hun gråter eller tekker seg unna når dere har hatt samleie? * var bare noe jeg tenkte på* Vennlig hilsen Nei Tjorven. Det gjør hun ikke. Fint at du er med ennå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9790-min-kone-har-ikke-lyst/page/3/#findComment-52824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.