Gå til innhold

Hvorfor ble dere skillt/separarert?

Anbefalte innlegg

Gjest kjeftesmella

Når er det på tide å innse at det ikke lenger funker? Eller kan ting gå seg til når småbarnsperioden er over? Det er jo travle dager med små barn. En får sjelden tid til seg selv. Jeg føler at vi nå lever i et platonisk ekteskap. Det eneste vi gjør sammen er å spise middag. Stell og mating av unger tar jo mye tid. Men jeg vet ikke lenger om jeg er glad i denne mannen? Han løfter ikke en finger her i huset. (Jeg er mest hjemme på dagtid, men endog......) Jeg føler nesten at han bare er på besøk. Han vet jo knapt hvor vi har de forskjellige tingene i kjøkkenskapene!!!

Vi krangler en del. Dvs. : jeg krangler!! Jeg ønsker oppmerksomhet, hjelp osv osv. Jeg forlanger og forlanger, men får ikke en dritt. Men det verste er: han er egentlig ikke noen familietype. Han ble ikke glad for noen av svangerskapene. (Begge planlagte av meg etter ti års samliv!!!) Og det verste er at jeg drømmer om enda flere barn, men da rømmer han vel. ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97929-hvorfor-ble-dere-skilltsepararert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan var han i huset før dere fikk barn da?

For hans egen del så er det jo greit om han tar litt aktiv dek i barnas liv - dvs. steller dem og tar seg av dem litt.

Tror ikke du forbedrer han med å kjefte på han. Men kanskje prøve å ta en rolig diskusjon. Hør på han hvordan han trives med situasjonen.

Å finne på noe bare dere kan være lurt - uten barn.

Hvis dere ikke klarer å disutere dette bare dere to uten å krangle så kan kanskje familierådgivning være tingen.

Du bør vel ikke gi opp men gi det hele en sjanse - og mannen din en sjanse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...