nrex_ Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei! Jeg er en gutt på 20 år, som plages av litt slimhoste. Er nok ikke noen allvorlige greier, men siden jeg er ganske lei den så lurte jeg på om det var noe jeg kunne gjør for å kunne fortere bli kvitt den. Jeg hoster ganske kraftig enkelte ganger, særlig like etter jeg har stått opp, og da er det gul slim jeg hoster opp fra halsen. Går ut i fra at dette er en vanlig forkjølelse. Har hatt dette før(hender hvert fall en gang i året), og har alltid ville kvitte meg med dette fortest mulig. Dette siden hosten hemmer idrettslig og annen aktivitet. For ikke å glemme at det rett og slett er plagsomt å gå rundt og hoste hele tiden. Så da hadde det vært flott om noen kunne hjelpe til og gi meg noen gode råd som hjelper meg kvitte meg med denne hosten. Har forresten hatt barndoms astma, men tror ikke dette har noe med forkjølelsen å gjøre. Nevner det alikevel for ordens skyld. Forresten blir jeg alltid tett og slimete i halsen når jeg løper lengre turer ute i meget kald luft. Hva skyldes dette? Kan dette være noe tegn på vag astma, eller er dette normalt for enkelte? Man ser jo de skiløperne løpe rundt i kulda og de ser ikke ut til å plages med halsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97932-gul-slimhoste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.