Gå til innhold

Mannfolk, hjelp meg litt.....

Anbefalte innlegg

Gjest gi meg en mening

Naar en mann: sender lange blikk, holder blikket mitt lenge. Passer paa aa gaa forbi meg hele tiden, bare for aa hilse (samtidig se meg dypt inn i oynene), Begynner aa plystre og smiler store smil naar jeg er i naerheten, gaar forbi og sier; mmmmmmmmm...) Pluss mye mer, men dette vil da si at mannen er interessert? Eller gal? For han gjor ingenting mer!!! Jeg er lei av aa vente... Til hans forsvar kan jeg jo nevne at jeg har vaert hemmet av sjenanse og sjokk over hans "spill", men har jo blitt helt sjarmert samtidig. Jeg aner ikke om han forstaar det, jeg har sendt en del tvetydige meldinger tilbake, noen ganger hilser jeg, andre ganger springer jeg naar jeg ser ham. Har litt med dagsformen aa gjore, og nei, til de som lurer, jeg er ikke 14 aar, men over 35. Men forelsket.

Vel, det jeg ville, var at noen menn (og kvinner) kan gi meg deres ide paa hva det er som skjer her. Skal jeg gi ham nr mitt? Er det for direkte, (han har selvfolgelig ikke snakket med meg).

Herregud, jeg holder paa aa bli helt tullete.... Please help....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97942-mannfolk-hjelp-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ung dame

Du springer når du ser ham?

Eh....

*ler litt*

Han virker ikke så sjenert så hvis han virkelig var interessert så hadde han kanskje tatt kontakt nå?

Hvor lenge har dette pågått?

Eller, det kan være at han virkelig er interessert av deg, og bare nyter å bli sjarmert av din variasjon mellom sjenanse og "normale reaksjon".

Får vi høre fortsettelsen?

Gjest gi meg en mening

Du springer når du ser ham?

Eh....

Ja, jeg forstaar det hoeres helt merkelig ut, men er redd for reaksjonen min naar jeg moeter ham. Hvis man er sjenert saa er det faktisk ubehagelig aa takle en saa intens person. Dessuten er man kanskje usikker hvis man liker noen, du har vel vaert forelsket sjol, Lora? Hvis du er av den kule typen, greit nok, men det er jo ikke jeg.

Gjest gi meg en mening

*ler litt*

Han virker ikke så sjenert så hvis han virkelig var interessert så hadde han kanskje tatt kontakt nå?

Hvor lenge har dette pågått?

Eller, det kan være at han virkelig er interessert av deg, og bare nyter å bli sjarmert av din variasjon mellom sjenanse og "normale reaksjon".

Får vi høre fortsettelsen?

Stemmer, jeg har tenkt at han kan ikke vaere saa sjenert naar han florter saa vanvittig.Derfor lurer jeg litt paa om jeg rett og slett er litt merkverdig selv. Eller er det vanlig aa drive paa med raaflorting uten aa mene noe som helst?

Jeg foler meg helt rar, har aldri vaert saann mht menn foer, har stort sett gaatt "rett paa", og forsynt meg har jeg funnet noe passende. Tusen takk for ditt svar. Skal holde deg oppdatert! Men hva synes du jeg skal gjore?

En ting er sikkert han er interessert i deg.Men det er ikke sikkert han tør å ta det siste avgjørende steget. Jeg var også slik av og til i min grønne ungdom, kunne gi mange hint, men turte ikke å gå til det siste fremstøtet i redsel for å bli avvist. Særlig hvis jenta ikke ga meg tydelige hint tilbake. Jeg håpet at jenta skulle ta kontakt, så jeg visste hvor jeg hadde henne.

Det er ikke slik da at du ikke gir signaler tilbake? Hvis du ikke gjør det så kan det være nok til at han ikke tør å gjøre mer, fordi han ikke vet hvor han har deg.

Mitt råd er at du gir han noen tydelige hint om hva du vil.

Annonse

Gjest appendix

Dette må du nok finne ut av selv. Kan være både det ene og det andre.

Faktisk så finnes det både kvinner og menn som elsker flørtenfor flørtens skyld. De flører for å få bekreftelse på at de fortsatt har draget på det annet kjønn. Det blir en sport.

Derfor kan det være vanskelig å skille hva som er hva.

Har selv opplevd å ta det for alvorlig når noen flørtet med meg, det var flaut å oppdage. Men har også gått glipp av sjanser fordi jeg ikke turde tro at det var mer enn bare flørt.

Finne det ut selv er eneste sjansen. Gi klare signaler. Be han ut om han ikke er opptatt. Er han opptatt så er han jo opptatt.

Gjest gi meg en mening

En ting er sikkert han er interessert i deg.Men det er ikke sikkert han tør å ta det siste avgjørende steget. Jeg var også slik av og til i min grønne ungdom, kunne gi mange hint, men turte ikke å gå til det siste fremstøtet i redsel for å bli avvist. Særlig hvis jenta ikke ga meg tydelige hint tilbake. Jeg håpet at jenta skulle ta kontakt, så jeg visste hvor jeg hadde henne.

Det er ikke slik da at du ikke gir signaler tilbake? Hvis du ikke gjør det så kan det være nok til at han ikke tør å gjøre mer, fordi han ikke vet hvor han har deg.

Mitt råd er at du gir han noen tydelige hint om hva du vil.

Ja, men hva slags hint? Skal jeg gi ham tel nr mitt? Eller er det for direkte? Jeg synes kanskje han kan gjore det siste steget naar han er tydelig ivrig, men det er kanskje sant som du sier, at han venter paa et hint fra meg.

Takk for svar.

Ja, men hva slags hint? Skal jeg gi ham tel nr mitt? Eller er det for direkte? Jeg synes kanskje han kan gjore det siste steget naar han er tydelig ivrig, men det er kanskje sant som du sier, at han venter paa et hint fra meg.

Takk for svar.

Send han heller ei mobilmelding, du kan helt sikkert finne ut hans nummer. Så sender du han en uskyldig mld. det vil han helt sikkert sette pris på.

Men gi han noen pene smil og snakk litt med han, rett og slett vis litt mer interesse enn vanlig høflighet.

Lykke til, dette er utrolig spennende, ikke sant?.....:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...