Gå til innhold

Anbefalte innlegg

La oss si du har famiie. Mann og to små barn. Mannen er på fest og kommer stupende i seng klokken 6 om morgenen...sover til 1-2 og kanskje 3 på søndagen...synest du det er greitt??

Til menn spør jeg omvendt; er det greitt at mor i huset gjør det samme?...

Bare lurer på hvor grensene deres går...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98031-synest-du-dette-er-greitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det greit dersom det bare skjer et par ganger i året. Skjer det annenhver helg er det IKKE greit! Man er to om å få barn, og da skal man være to om å ta seg av dem også.

Å sitte hjemme helg etter helg alene som "barnevakt" mens mannen er ute på moro hadde jeg aldri giddet å finne meg i, iallefall.

Innimellom kan man vel gjøre det - bare det ikke skjer hver helg. Det har hendt at jeg har vært på fest til 5-6 om morgenene, men jeg vet at mannen min fint kan klare å ta seg av sønnen min på søndags morgen. Det skjer ikke så ofte, men er ganske deilig og befriende når det skjer.

Så lenge det er avtalt, sjelden (i hvertfall såpass sent og "ekstremt" som dette) og jevnt fordelt mellom foreldrene, er det greit.

Synes man kan unngå de fleste slike "hele natten"-fester, småbarnsforeldre kan godt komme hjem noe tidligere og litt mindre fulle, og stå opp / ha glede av litt mer av fridagen sammen med barna.

Annonse

Det hadde vært greit hvis det hadde skjedd sjeldent. Jeg hadde ikke godtatt det hvis det skjedd en eller flere ganger i måneden.

Han man familie og barn må det tas hensyn til. Jeg kunne heller ikke tenkt meg å gjort det mot min kone til stadighet.

Nå gjør ikke jeg det ellers heller. Jeg drikker lite og kommer hjem relativt tidlig hjem, de få gangene jeg er ute på noe.

Gjest julianne

Sånn gjør mannen min: Han ramler hjem klokka fem eller seks, og sover til mellom tre og seks. Da er han helt uspiselig når han står opp, og ligger fyllesyk hele kvelden.

Hvis jeg går ut, står jeg opp senest elleve (tåler litt bedre alkohol).

Han går ut flere ganger i måneden. Jeg har vært ute to ganger på to år.

Om jeg synes det er greit? Nei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...