Gå til innhold

Vil ronke med kameraten min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annette

Nei,jeg tror ikke du er homse.Og om du så er,gjør vel ikke det noe?

Jeg har hatt partnere som har fortalt at de har ronket sammen med kamerater,og de er ikke homofile.Jeg tror dette er endel av den naturlige utviklingen man gjennomgår gjennon puberteten.

Go on!

Du er neppe homofil, men du er kanskje biseksuell i likhet med svært mange andre av begge kjønn, uansett legning.

Vi kjenner 4 gutter, som runka sammen på VIDEOTAPE! Ingen av dem er homo i dag. Tror det er en del av nysgjerrighet for mange...om ikke gruppepress (neida :-)

Annonse

Vi kjenner 4 gutter, som runka sammen på VIDEOTAPE! Ingen av dem er homo i dag. Tror det er en del av nysgjerrighet for mange...om ikke gruppepress (neida :-)

Som bassisten sier: mulig du er biseksuell. Nyt det! Du er priviligert som har en sånn seksualitet!

Også selv om du har lyst til dette om 10/20 år og har mulighet.

meningsløs

Dersom denne kompisen er en jente er det helt normalt, er det derimot en gutt er det bare å ta kontakt med fastlegen, slikt kan ikke være sunt.

Men sørg for å vite om han er med på slikt før du spør. 18 og 19 er litt gammelt for slikt.

Hva skulle å ta kontakt med fastlegen egentlig være godt for...??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...