nonamor Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Min samboer har ei venninne, som jeg også kjenner godt. Hun var sammen med en kamerat av oss. Saken er at i den perioden hun var sammen med han, ga hun merkelig antydninger til minsamboer. Hun ga han blikk, ville prate med han alene (pratet om typen hennes), hun og min samboeer holdt på å kysse hverandre og lo av det etterpå.(Ingen av dem mente det sånn allikevel).Hun har satt seg skrevs over fanget på min samboer og gnidd og gnukket (for å gjøre sin egen kjæreste sjalu) Hun tar min samboer på låret(høyt oppe) En gan i fylla, klarte min samboer å si til meg at hvis jeg ikke levde og hennes kjæreste ikke levde (så kunne det vært han og hun venninna) I edru tilstand sa han at han ikke mente det, men han mente at det ikke var noe mellom dem. Nå er saken den at ejg har sagt klart ifra at jeg ikke vil at han skal reise til henne alene fordi jeg ikke stoler på henne. Han mener da at jeg heller ikke stoler på han. Selv om jeg sier at jeg gjør det. Nå har en mann som vi begge kjenner, invitert oss hjem til han og dama. Denne mannen hadde jeg et forhold til før min samboer kom inn i bilde. Min samboer sier at det er greit at jeg reiser dit, men han vil ikke. Så spør han meg like etterpå om det er greit at han reiser til sin venninne alene? Det har vi jo snakket om før, så jeg sier: Nei, det vil jeg ikke like. "Da vil ikke jeg at du reiser dit alene heller", sier han. Han innrømmer at han sier dette kun fordi han ikke får reise til hun alene. Egentlig så gjør det han ikke noe om jeg reiser dit?!? Blir helt forvirret jeg, det er så mye opp og ned og frem og tilbake. Denne saken med venninnen vår har vi tatt opp flere ganger. Men aldri med henne. Det tør jeg ikke å gjøre ennå heller, for hun er veldig usikker på seg selv. Nå har typen hennes gjort det slutt med henne også. Må legge til at det er ikke bare jeg som har reagert på hvordan hun har vært ovenfor samboeren min, men andre har nevnt for meg at de synes det er merkelig av henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98058-lang-muligens-forvirrende-problem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest appendix Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva med å kutte ut BÅDE venninna di og samboeren din? Ingen har godt av å omgås folk som gjør en så usikker. Jeg hadde ikke funnet meg i at min samboer dro alene til ei dame som hadde vist slike tendenser overfor han tidligere og ved flere anledninger. Det er jo bare å si hvorfor. En dame som oppfører seg skikkelig kan han jo gjerne dra til hvis han vil. Det er jo DERFOR han sier ja til at du kan dra til ex'en din alene. DER har han jo ingenting å frykte! Men det har tydeligvis du hos den 'venninna' di. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98058-lang-muligens-forvirrende-problem/#findComment-553348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ei særdeles dårlig venninne, og en merkelig skrue av en sambo. La han reise, så får du svar på det du lurer på. Hvis han sier sånt i fylla, er det noe som har ligget å gnagd i edru tilstan, OG som kommer frem i påvirket tilstand. Hun har jo blitt alene også, etter hva du sier, så hennes klengete måte blir vel ikke bedre da. Si det er greit at han reiser, da tror jeg du får svaret. For hvis han vil ha denne "venninna" gjør han det på en eller annen måte uansett, og du har bedre sjans til å se det på han etter et besøk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98058-lang-muligens-forvirrende-problem/#findComment-553382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alpt Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Litt enkelt å si at det er henne du ikke stoler på... Stoler du på ham så har det ikke noe å si om du stoler på henne.. Det blir litt Seinfeldsk over dette? It's not you, it's me.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98058-lang-muligens-forvirrende-problem/#findComment-553736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.