Gå til innhold

Anbefalte innlegg

No er jeg nervøs og kjenner etter på alt av følelser og stikking i magen..Romle det bare,så hopper jeg til!!!!

Huffe!

Forige gang fikk jeg mens på Mandagen kl 12,00..Så æ blir å gå på pinner i morgen på jobb!

Har selv funnet alle symtoner på mens,så er ikke så veldig optimistisk,,.....Men.....Det kan vel...?....Eller....Det er jo kanskje et håp?......Dette er umulig!!!!!!

Misunner ikke min største fiende dette!!!!Magen er helt knyttet!!!!!!!!!!

vist jeg IKKE får mensen i morgen,så kjøper jeg nok test...Og kommer ikke mensen til Tirsdags morgen......

Tester jeg nok....

12 dag det...Det er vel ikke for tidlig?Er det det?

Mange tanker...Men bare måtte laste av litt følelser her...Vet dere takler det!!!

Dokker er så gode å ha i slike stunder!!!

Utrolige nervøse stunder fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98100-nerv%C3%B8s-10-rugedag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det kommer nok ikke noen mens i morgen nei Raija. Føler det på meg at det er din tur denne gangen!

PS. Har sendt deg mail :D

Klem fra

Masse lykke til med rugingen, og testingen... Du er flink om du klarer å holde deg til tirsdagen, ja! (-:

Håper dette er gangen det klaffer for dere. STÅ PÅ!

Lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98100-nerv%C3%B8s-10-rugedag/#findComment-554067
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...