Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest mislykket

Hei!

Etter hvordan masturbasjon er blitt behandlet her på DOL, og da tenker jeg på reaksjoner fra innsendere som påstår at de er kvinner, så tror jeg du bare skal fortsette med din aktivitet... for gutter som masturbnerer mye, er visst det norske jenter/kvinner vil ha.

Selv fatter jeg ikke hvordan en kan finne glede i masturbasjon; men jeg er en romantiker som ikke har noe sexuell glede av meg selv, men heller vil ha sex sammen med andre. At denne holdningen ikke er særlig populær blant jenter/kvinner, får så være.

Lykke til!

PS! Kanskje du skal spørre fastlegen din -- hun/han vil sikkert kunne si noe om dine rater for masturbasjon er stor, liten eller helt "Normal".

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98103-19-%C3%A5r-ronker-mye/#findComment-555264
Del på andre sider

Gjest Flirer godt

Hei!

Etter hvordan masturbasjon er blitt behandlet her på DOL, og da tenker jeg på reaksjoner fra innsendere som påstår at de er kvinner, så tror jeg du bare skal fortsette med din aktivitet... for gutter som masturbnerer mye, er visst det norske jenter/kvinner vil ha.

Selv fatter jeg ikke hvordan en kan finne glede i masturbasjon; men jeg er en romantiker som ikke har noe sexuell glede av meg selv, men heller vil ha sex sammen med andre. At denne holdningen ikke er særlig populær blant jenter/kvinner, får så være.

Lykke til!

PS! Kanskje du skal spørre fastlegen din -- hun/han vil sikkert kunne si noe om dine rater for masturbasjon er stor, liten eller helt "Normal".

Vennlig hilsen

Din tulling!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98103-19-%C3%A5r-ronker-mye/#findComment-555276
Del på andre sider

meningsløs

Hei!

Lykke til!

Vennlig hilsen

Å spørre fastlegen er totalt unødvendig og bortkastede penger... Det du gjør er helt normalt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98103-19-%C3%A5r-ronker-mye/#findComment-555326
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...