Gå til innhold

Karer.. Liker dere egentlig..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ut i fra hva kjæresten min sier (og vi er veldig ærlige med hverandre), så var det en tilvenningsprosess. I begynnelsen var han ikke veldig begeistret for å gi meg oralsex, men når han vendte seg til det (og følte seg mer selvsikker i henhold til hva han skulle gjøre "der nede"), så liker han det svært godt.

Først og fremst fordi det føles godt for meg, selvfølgelig, men også fordi han tenner på kvinnekjønn.

Annonse

Gjest ikke sign her...

De jeg har vært borti har i hvertfall gitt utrykk for at de liker det.

"Nekter du å slikke - så knuller jeg deg ikke"

Enkelt og greit.

Mannen min gjorde det ikke før vi hadde vært gift 3 år.. Og det hender ikke ofte, nei. Selv om jeg ønsker det... Tror han synes det er ok, men må vel bli vant til det? (Håper det.)

De jeg har vært borti har i hvertfall gitt utrykk for at de liker det.

"Nekter du å slikke - så knuller jeg deg ikke"

Enkelt og greit.

Hahaha, SIER du virkelig? Herregud.. Da hadde i alle fall ikke JEG gidda å knulla deg (om jeg hadde vært gutt) ;)

Jeg hadde blitt rimelig forbanna hvis en fyr hadde sagt til meg "nekter du å suge - så knuller jeg deg ikke". Fy faen så turn-off ;D

Greit nok å si til typen en gang i blandt, men til en (evt.) one night stand? ALDRI.

Syns forresten det er uggent å ha oralsex med folk (gutter) jeg ikke kjenner no særlig jeg.. Det er så intimt og privat liksom. Deler ikke musa mi på den måten med noen jeg ikke er skikkelig glad i.

Men meg om det. :)

Annonse

Hahaha, SIER du virkelig? Herregud.. Da hadde i alle fall ikke JEG gidda å knulla deg (om jeg hadde vært gutt) ;)

Jeg hadde blitt rimelig forbanna hvis en fyr hadde sagt til meg "nekter du å suge - så knuller jeg deg ikke". Fy faen så turn-off ;D

Greit nok å si til typen en gang i blandt, men til en (evt.) one night stand? ALDRI.

Syns forresten det er uggent å ha oralsex med folk (gutter) jeg ikke kjenner no særlig jeg.. Det er så intimt og privat liksom. Deler ikke musa mi på den måten med noen jeg ikke er skikkelig glad i.

Men meg om det. :)

Det var formulert slik for å sette det på spissen.

Men jeg hadde ikke giddet engasjere meg i en person over lengre tid som hadde veldig forskjellige preferanser enn meg selv, seksuelt.

Selvsagt liker vi det, i alle fall jeg.

Jeg gjør det fordi jeg liker det veldig godt selv og fordi partneren liker det også.

Ja, liker alt ved det!

Slikkingen i seg selv. Fordi både kroppen hennes er så god.

Lukter godt også...

Og, fordi man ser reaksjonen hennes. Og hører den.

Fordi det er en intim kjærlighetserklæring.

Det hele er veldig godt - nært og fysisk. Opphissende.

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...