Gå til innhold

Jeg kunne ikke vente lengre.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke for å ødelegge gleden din men

Ikke for at jeg skal ødelegge gleden din ... men har du blitt gravid ved prøverørsbefruktning ??

Jeg har venninner som har fått seg skikkelige slag i trynet pga at de har tatt graviditetstester før blodprøven, testen har vist positivt pga at de har så mye hormoner i kroppen ...... blodprøven var dessverre negativ ......

Annonse

Ikke for at jeg skal ødelegge gleden din ... men har du blitt gravid ved prøverørsbefruktning ??

Jeg har venninner som har fått seg skikkelige slag i trynet pga at de har tatt graviditetstester før blodprøven, testen har vist positivt pga at de har så mye hormoner i kroppen ...... blodprøven var dessverre negativ ......

Så spar deg for slike innlegg da!!!

Selvfølgelig er det prøverør, og jeg har mye erfaring med testing. Så jeg stoler på dette resultatet jeg.

Må korrigere deg litt siden du snakker om realiteter: på rugedag 10 er eggløsningssprøyta ute av kroppen. Profasi 10.000 ie inneholder som kjent HcG, og sitter i kroppen i 14 dager (max) etter at den settes. Det er 4-5 dager fra el.sprøyta settes til tilbakeføring av egg, og rugedag 1.

Vil gratulere deg Nido med positiv test!! Selv testet jeg med riktig resultat på dag 9 og 11. Du tar vel en ny test om noen dager for å se at den blir sterkere?

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...