Gå til innhold

Skal jeg ringe og spørre ?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har vært borte på tur i helgen og hatt det kjempefint. Koselig å komme tilbake til samboer og barn også. Og så ser jeg på telefonen hans at han har fått og sendt noen meldinger til kona til en kamerat av han. Vi bor ikke i samme by. Ikke flørtende meldinger, men en litt tvetydig."skal jeg si det nå eller vente til du kommer til xxx". Og et svar hvor han har skrevet "kommer klokken fire (det var meg) ringer deg til uken".

Det som jeg imidlertid synes er fryktelig vanskelig er at han vil ikke innrømme ovenfor meg at han har kontakt med henne. Jeg spurte om han hadde hørt fra henne, for meldingene kommer enten på dagtid eller når jeg er borte. Og nei, det hadde han ikke. Hverken snakket eller fått meldinger fra henne. Jeg vil ikke innrømme at jeg har sett på telefonen hans for det er et forferdelig tillittsbrudd i følge han. Men begår ikke han tillittsbrudd ved å ikke være åpen om at han har kontakt med henne. Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ringe til henne eller kameraten. Veldig i tvil. Men dette har hendt tidligere også. Og hvorfor skal han skjule det da ? Så sier han til meg at jeg lager så mye bråk ut av det med telefonen og at nå gidder han ikke mer, og at han skal flytte.... Det er jo han som lyver.

Hva hadde dere gjort ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98149-skal-jeg-ringe-og-sp%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leato

Hvis dette har skjedd flere ganger, at han skjuler at han har hatt kontakt med denne damen. Da ville jeg konfrontert ham med meldingene. Det er tross alt et større tillitsbrudd fra hans side.

Det å ikke kunne kikke på samboerens mobil er for meg litt rart. Hvis man ikke har noe å skjule skulle vel ikke det være noe problem?

Vennlig hilsen

Gjest Mobilfaen

Disse helvetes mobiltelefonene...Ja han skal jo bare klappe igjen om tillitsbrudd (jævla grei unskyldning for alle det der!)

Ta en prat med dama. Ikke på telefon, men face to face! Og bli ferdig med dritten en gang for alle. Tåler han ikke det, ja så hadde det vel rakna uansett.

Gjest ikke undertegnet

Hva gjør du innpå telefonen hans da ????

Jeg kan ikke ta det face to face, for de bor 50 mil unna. Hva jeg gjør på telefonen hans ? Jeg stoler ikke på han, når han ikke en gang kan være åpen om kontakt med kona til en kamerat. Jeg skjønner det ikke.

Og jeg er litt usikker på om jeg skal ringe han eller henne....

Ja det er vel i ferd med å rakne ja. Men vi har jo et barn på 18 ¨måneder sammen da.

Annonse

Gjest Aandily

Tjaa.. her er det ugler i mosen iallefall!!

Ikke nevn et ord, ring gubben hennes.. mulig han har mistanke og? Hvis ikke kan han jo sjekke litt!

Og lag en durabelig hevn! En som svir!!!!

Må være helt sikker først da!! hehe..

Ærlig talt så aner jeg ikke, men det var det første som slo meg!

Lykke til uansett!!

Klem

Gjest nyah_lita84

hei!

dette var en vanskelig situasjon, men jeg tror faktisk at jeg kan sette meg inn i den. jeg har også vært sammen med en som ligner veldig på din samboer.

han og hadde kontakt med andre jenter uten å ville innrømme det. jeg synest det var flott at han/vi hadde så mange venner og det gjorde meg ingenting helt til han begynte å lyge om kontakten og det etter hvert viste seg at han ville være mer enn bare venn med et par av dem, samtidig som han var sammen med meg!

den første tanken som slo meg var at han kanskje planlegger en overraskelse for deg, men menn er jo ikke slik. den andre tanken var at kanskje han hadde arrangert dette for å teste om du stolte på han, men menn er jo heller ikke sånn... !?!

så hva kan du gjøre?

du bør vel bare konfrontere han med det. innrømme at du har sett på telefonen hans, om du ikke gjør det blir bare tankene i hodet ditt til slutt så fæle at det ikke er noen vei tilbake!!

jeg innrømmet overfor eksen min at jeg hadde sett på telefonen hans, han vart veldig sint, men samtidig følte han en lettelse over at jeg visste det, det hadde vært vanskelig for han og. jeg ba han tenke over om han var villig til å gi opp alt det vi to hadde for et lite sidesprang, for noe utroskap godtok jeg ikke!

han lot være, og vi hadde det bedre enn noen sinne, en stund, til det var på'n igjen... til slutt hadde jeg fått nok...

så du må tenke på at dette kanskje er like vondt for han, en kan ikke styre følelsene sine!

men samtidig bør du være sikker på at det er noe mellom han og denne andre kvinnen før du buser ut med noe... om det kanskje bare var en uskyldig flørt som skyldes av en spøk..

tenk deg godt om og finn ut hva du selv mener er rett!

håper det ordner seg, sjalusi er en vond uting, håper det ikke ender med det!

lykke til!!

Gjest ikke undertegnet

hei!

dette var en vanskelig situasjon, men jeg tror faktisk at jeg kan sette meg inn i den. jeg har også vært sammen med en som ligner veldig på din samboer.

han og hadde kontakt med andre jenter uten å ville innrømme det. jeg synest det var flott at han/vi hadde så mange venner og det gjorde meg ingenting helt til han begynte å lyge om kontakten og det etter hvert viste seg at han ville være mer enn bare venn med et par av dem, samtidig som han var sammen med meg!

den første tanken som slo meg var at han kanskje planlegger en overraskelse for deg, men menn er jo ikke slik. den andre tanken var at kanskje han hadde arrangert dette for å teste om du stolte på han, men menn er jo heller ikke sånn... !?!

så hva kan du gjøre?

du bør vel bare konfrontere han med det. innrømme at du har sett på telefonen hans, om du ikke gjør det blir bare tankene i hodet ditt til slutt så fæle at det ikke er noen vei tilbake!!

jeg innrømmet overfor eksen min at jeg hadde sett på telefonen hans, han vart veldig sint, men samtidig følte han en lettelse over at jeg visste det, det hadde vært vanskelig for han og. jeg ba han tenke over om han var villig til å gi opp alt det vi to hadde for et lite sidesprang, for noe utroskap godtok jeg ikke!

han lot være, og vi hadde det bedre enn noen sinne, en stund, til det var på'n igjen... til slutt hadde jeg fått nok...

så du må tenke på at dette kanskje er like vondt for han, en kan ikke styre følelsene sine!

men samtidig bør du være sikker på at det er noe mellom han og denne andre kvinnen før du buser ut med noe... om det kanskje bare var en uskyldig flørt som skyldes av en spøk..

tenk deg godt om og finn ut hva du selv mener er rett!

håper det ordner seg, sjalusi er en vond uting, håper det ikke ender med det!

lykke til!!

Det er egentlig ganske utenkelig for meg at de skal ha et forhold. Hun bor i en by 50 mil unna. Riktig nok hans hjemby. Men hun er gift med en av hans beste kamerater og de har to barn sammen og slik jeg tror jeg kjenner min samboer så villle det vært helt utenkelig for han. Det som gnager meg er at han ikke vil innrømme at de har kontakt, selv om den er helt uskyldig til det motsatte måtte være bevist. Og jeg har også tenkt i de baner ja, at han kanskje nå har sterke mistanker om at jeg har sett på hans telefon, og bestemt seg for at dette skal han ikke innrømme fordi jeg har vist "misstillit" ved å se på hans telefon. Samtidig kommer jeg aldri i livet til å innrømme at jeg har sett på telefonen hans. Har gjort det ved et par anledninger tidligere og han blir kjempesint og sier at siden jeg ikke stoler på han kan ikke vi ha noe forhold etc etc etc. Men livet er jo ikke så enkelt. Jeg spurte han i dag om han kunne vise meg meldingene på telefonen hans (ikke innhold, men hvem han hadde fått meldinger fra), men det ville han ikke for det var hans telefon og det hadde ikke jeg noe med.

Det med at han har arrangert det med vilje har jeg også tenkt på, men det tror jeg ikke. Så utspekulert er han nok ikke.

Jeg har vel egentlig nå bestemt meg for at jeg ringer mannen hennes og snakker litt med han, rundt løst og fast etc. Hvis min samboer og hans kone kan ha kontakt uten at jeg skal få vite det, kan vel ikke jeg gjøre noe galt ved å ringe hennes mann ? Kan jeg vel.

Gjest nyah_lita84

Det er egentlig ganske utenkelig for meg at de skal ha et forhold. Hun bor i en by 50 mil unna. Riktig nok hans hjemby. Men hun er gift med en av hans beste kamerater og de har to barn sammen og slik jeg tror jeg kjenner min samboer så villle det vært helt utenkelig for han. Det som gnager meg er at han ikke vil innrømme at de har kontakt, selv om den er helt uskyldig til det motsatte måtte være bevist. Og jeg har også tenkt i de baner ja, at han kanskje nå har sterke mistanker om at jeg har sett på hans telefon, og bestemt seg for at dette skal han ikke innrømme fordi jeg har vist "misstillit" ved å se på hans telefon. Samtidig kommer jeg aldri i livet til å innrømme at jeg har sett på telefonen hans. Har gjort det ved et par anledninger tidligere og han blir kjempesint og sier at siden jeg ikke stoler på han kan ikke vi ha noe forhold etc etc etc. Men livet er jo ikke så enkelt. Jeg spurte han i dag om han kunne vise meg meldingene på telefonen hans (ikke innhold, men hvem han hadde fått meldinger fra), men det ville han ikke for det var hans telefon og det hadde ikke jeg noe med.

Det med at han har arrangert det med vilje har jeg også tenkt på, men det tror jeg ikke. Så utspekulert er han nok ikke.

Jeg har vel egentlig nå bestemt meg for at jeg ringer mannen hennes og snakker litt med han, rundt løst og fast etc. Hvis min samboer og hans kone kan ha kontakt uten at jeg skal få vite det, kan vel ikke jeg gjøre noe galt ved å ringe hennes mann ? Kan jeg vel.

rett tankegang!!! men hva er da vitsen med å være ilag...?

som sagt så minner denne typen din meg veldig om eksen min....

er vel ikke noe å gjøre med akkkurat det...

men at du ikke skal få se på telefonen hans er jo rett og slett for patetisk... på en side så er det rett å ha litt privatliv, men den eneste grunnen til at du ikke får se på telefonen hans er at han har noe å skjule.... det kjenner jeg igjen på temeramentet!!!!

skal se du ender opp med din venn istedenfor..... for å se det ironiske i det!

jeg kan bare si : LYKKE TIL!

m.v.h.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...