Gjest nyah_lita84 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hei! jeg er en jente på 19 år. for snart et halvt år siden var jeg i en dyp depresjon, jeg fikk akutt hjelp av lege men medisin.. jeg bruker Remeron 60mg. og nå har jeg kommet i en periode der jeg er nedfor igjen. før nåe dette har skjedd har vi gått opp en dose, mennå går jeg på max.dose og er redd for at jeg må begynne på en ny type medisin... er det normalt med denne nedturen? jeg gjør alt jeg kommer på for å holde meg oppe, og jeg har en fantastisk familie som osgå gjør alt for meg!! skal til legen snart, gruer meg.. også lurer jeg på hvor stor sjansen for at jeg skal få tilbakefall senere år er.. jeg går ukentlig til psykolog nå, og er over det verste, jeg tenker nesten ikke på det som var så fælt lenger, men likevel er jeg nedfor.. har liksom ingenting å se frem til, det er vel bare det at jeg ikke finner noe å glede meg til.. jeg håper at noen der ute har erfaringer de kan dele med meg! på forhånd takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98156-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.