Gå til innhold

depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84

hei!

jeg er en jente på 19 år.

for snart et halvt år siden var jeg i en dyp depresjon, jeg fikk akutt hjelp av lege men medisin.. jeg bruker Remeron 60mg. og nå har jeg kommet i en periode der jeg er nedfor igjen. før nåe dette har skjedd har vi gått opp en dose, mennå går jeg på max.dose og er redd for at jeg må begynne på en ny type medisin... er det normalt med denne nedturen? jeg gjør alt jeg kommer på for å holde meg oppe, og jeg har en fantastisk familie som osgå gjør alt for meg!! skal til legen snart, gruer meg..

også lurer jeg på hvor stor sjansen for at jeg skal få tilbakefall senere år er..

jeg går ukentlig til psykolog nå, og er over det verste, jeg tenker nesten ikke på det som var så fælt lenger, men likevel er jeg nedfor.. har liksom ingenting å se frem til, det er vel bare det at jeg ikke finner noe å glede meg til..

jeg håper at noen der ute har erfaringer de kan dele med meg!

på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98156-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...