Gå til innhold

Nå skal vi til Porsgrunn!!!

Anbefalte innlegg

Tomine1365380404

Hei på dere!

Endelig i dag fikk jeg tak i legen min for å si i fra at pergo`n ikke har hjulpet oss. Han skal nå søke oss vidre til Porsgrunn. Det var utrolig deilig å få komme vidre i systemet. Legen viste ikke om vi skal rett på ivf eller om vi skal prøve innseminering først. Det er akkurat det samme for meg akkurat nå, da er vi i allefall inne i systemet der.

Har hørt mye bra, men er det sant? Har noen erfaringer derfra?

Går nå på med nytt friskt mot og gleder meg til vi skal dit for samtale!

Måtte bare dele det med noen. Alle andre er på jobb så da ble det dere. Det gleder meg å se at det er flere her som er blitt gravide i det siste. Gratulerer!!! Lykke til vidre dere andre!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98183-n%C3%A5-skal-vi-til-porsgrunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tomine1365380404

Hei, er Porsgrunn en privatklinikk? Og har du nummeret dit?

Hei

Jeg blir sendt dit fra et offentlig sykehus og dermed regner jeg med at det er offentlig. Kan meget vel hende jeg tar feil. Jeg sitter her med en avisartikkel om den, men der står det ingen ting om det.

Gjest ellis

Hei

Jeg blir sendt dit fra et offentlig sykehus og dermed regner jeg med at det er offentlig. Kan meget vel hende jeg tar feil. Jeg sitter her med en avisartikkel om den, men der står det ingen ting om det.

Ok. Har du en adrese da? Så kan jeg ringe og spørre selv :0)

Tomine1365380404

Hei Tomine!

Ville bare ønske deg lykke til!

Jeg var på seminaret til FUB forrige helg, og hørte presentasjon av avd. i Porsgrunn. Jeg ble iallefall imponert, og hadde ikke hatt problemer med å tatt mine forsøk der!

Lykke til!

Hilsen

Hei Kreps71

Tusen takk for svaret! Det var fint å høre at du fikk et godt inntrykk.

Klem fra

Annonse

Gjest Bærtha

Hei Tomine!

Jeg har selv blitt anbefalt Porsgrunn av min lege. Han har sagt at den skal være veldig bra. Er ikke kommet riktig så langt enda, men ender nok opp der etter hvert.

Gi oss gjerne litt info om dine erfaringer derfra etterhvert.

LYKKE TIL!!!

Hilsen

Annonse

Er ny her, men har vært inne å fulgt med dere en stund. Det er utrolig mye jeg har lært bare å være inne å lese andres erfaringer.

Vi har fått time i slutten av april i porsgrunn. Jeg er veldig spent på erfaringer derfra så hvis du er der før meg eller det er andre som har erfaring fra Porsgrunn er jeg veldig intresert i å høre om det.

Lykke til alle som er i gang eller skal i gang. Det er en spennende tid.

Hilsen j69

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...