Gå til innhold

Klarer ikke bestemme meg....

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert_igjen......

Hei! Jeg er en gutt på 23 år, som gjorde det slutt med kjæresten min, for andre gang, for en måned siden. Nå begynner jeg å angre.... Vi hadde vært sammen i cirka ett år før jeg begynte å få andre tanker, og mistet litt interese for henne. Blikket mitt falt mye på andre jenter, og ble mer tiltrukket av de, enn kjæresten min. Sånt er jo ikke bra, og valgte å gjøre det slutt med henne. Det var en veldig tung prosess, og jeg begynte å savne henne, nesten dagen etter jeg gjorde det slutt. Så ble vi sammen igjen, og hadde det fint, noen måneder, helt til det nøyaktig samme skjedde igjen. Jeg mistet interesse for henne igjen, og gledet meg til å treffe andre damer. Men nå skjer det igjen, jeg begynner å savne henne noe voldsomt. Problemet er at jeg vet at jeg dypt der nede, ikke er forelsket, selvom jeg er veldig glad i henne. Men alt jeg klarer å tenke på nå, er å være henne nære og være sammen med henne... Hva skjer med meg? Jeg vet jo at jeg ikke er forelsket, men allikevel dette begjæret... Er det bare mangel på nærhet som drar følelsene mine? Føler jeg at jeg mister henne, og at eiesyken tar kontroll over meg? Kan også nevne at jeg i forholdet hadde tendenser til å være sjalu. Noen som har samme opplevelsen? Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98193-klarer-ikke-bestemme-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...