Gjest søren og Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 ...hvis dere visste at du hadde funnet den rette jenta eller gutten, men desverre så har hu en type hun er glad i, og de har vært sammen en stund. Problemet er at han bor på andre siden av landet, og de treffes sjeldent. De har slått opp med hverandre noen ganger, men så gått tilbake igjen. Ingen av dem ønsker i grunn å flytte til hverandres byer, slik jeg har forstått det. Og om hun er interessert i meg eller ikke vet jeg ikke før han er fullstendig ute av bildet. Jeg vet bare at hun er utrolig flørten med meg når hun har drukket, selv om der er andre single menn tilstede. Og hun viser en viss interesse når hun er edru og, litt vanskelig å se siden hun er litt sjenert. Men jeg føler at hun kanskje ikke tørr gjør for mye siden hun har ham. Men selvfølgelig kan det være at hun kun liker meg som venn?? Men hva ville dere gjort hvis dere var i denne situasjonen? Glemt henne og gått videre, eller ventet for å se hva som skjer i deres forhold?? Håper dere forstår situasjonen, ble litt rotete:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98194-hva-ville-dere-gjort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deMona Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei.. Jeg forstår situasjonen. Men det er bare du som vet om du skal glemme henne eller fortsette å prøve. Jeg har selv vært i et lang-distanse forhold i over ett år, og vet hvor vanskelig det er. Man savner mange ting, ikke bare den personen man er borte fra. Da min kjærste var langt borte fra meg hendte det at jeg flørta litt forsiktig med andre gutter. Bare for å få følelsen av det liksom. Man blir fryktelig ensom. Kanskje du skal finne på noe med henne en dag, noe helt vanlig. Snakke litt med henne. Det kan hende hun vil åpne seg litt mer for deg hvis du viser litt forståelse for forholdet hun er i og hvilke problemer det byr på. Hvis du er litt tilbakeholden og lar henne prate kan det hende du får svar på det du lurer på. Kanskje hun er ulykkelig i det forholdet hun er i, og bare trenger å komme seg ut? Kanskje du finner ut at hun er 100% gira på forholdet og at du ikke vil ødelegge det. Kanskje hun avslører sine følelser for deg, hvem vet. Men vær litt forsiktig med hva du sier til henne i første omgang, så du ikke skremmer henne bort. Du skal aldri gi opp. Jeg fant gutten i mitt liv mens jeg var dypt inne i et annet forhold som jeg hadde vært i i 2 år og bodd sammen med nesten like lenge. Min nåværende kjæreste klarte likevel å "lure" meg ut derfra, og selvom det var en periode som var lang og vanskelig er vi nå ganske sikkert det lykkeligste paret på planeten! Lykke til- Få høre hvordan det går eller hva du syns da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98194-hva-ville-dere-gjort/#findComment-554319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.