Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!!

En strålende dag i dag - flott vær og bra på jobben, men aller viktigst - jeg har vært på UL!.

Fikk med verdens flotteste bilde hjem! En bitte, bitte liten baby i magen og hjertet slår akkurat som det skal! Det er ikke til å tro - dette unner jeg dere alle!!

All mulig lykke til hele gjengen!!

Klemmer fra

Adina1365380490
Skrevet

Høres helt fantastisk ut. Lykke til videre.

Mvh

Skrevet

For en lykkedag!

Kos deg videre med det lille vidunderet i magen du!

Klem fra

Skrevet

så utrolig koslig gratulerer så mye lykke til med den lille og nyt hver dag.

stooor kos fra

nido1365380467
Skrevet

Så gøy. Bilde bør du avfotografere hos en fotorgraf for de blir veldig falmet etterhvert og de er så gøyale og ha. Lykke til.

Skrevet

Gratulerer så masse!

Jeg kjenner til den herlige følelsen, man er liksom både vantro og overlykkelig!

Ønsker deg et fint svangerskap!

Skrevet

Åååå ...det hørtes deilig ut å kunne føle det som deg!

Lykke til videre - det er vår tur neste gang. Kos deg masse du inntill vi andre "er på vei".

Vi andre får kose oss med det nydelige været å føle at det "spritter" litt i kroppen av sol & varme!

Klemmer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...